راهنمای اتصالات یو پی وی سی ، نمایندگی پیمتاش

تورهای مسافرتی لحظه آخر

اتصالات UPVC، از اجزای سیستم لوله‌کشی هستند که به منظور برقراری ارتباط میان بخش‌های مختلف خط لوله، مورد استفاده قرار می‌گیرند.

به گزارش کاماپرس به نقل از میراب آرین، برای نصب تجهیزاتی نظیر انواع شیر یا پمپ و فیلتر در سیستم لوله‌کشی هم از اتصالات یو پی وی سی استفاده می‌شود.

راهنمای اتصالات یو پی وی سی (UPVC)

برای آشنایی بیشتر با انواع اتصالات یو پی وی سی و کاربرد آنها در سیستم لوله‌کشی استخرهای شنا و جکوزی‌ها، سیستم‌های آبیاری، تصفیه‌خانه‌های آب و فاضلاب و پروژه‌های صنعتی، با ما همراه باشید.

اتصالات یو پی وی سی

پلی وینیل کلراید سخت (UPVC)، نوعی ترموپلاستیک پرکاربرد است که در درجه اول، برای سیستم لوله‌کشی پروژه‌های تجاری و مسکونی کاربرد دارد. از این متریال مستحکم، مقاوم و کم‌هزینه، برای تولید انواع اتصالات لوله‌کشی استفاده می‌شود. اتصالات یو پی وی سی ، در دو نوع چسبی و رزوه‌ای تولید می‌شوند و نقش مهمی در شکل‌گیری خط لوله‌ای کارآمد برای انتقال انواع سیالات، از جمله آب آشامیدنی، فاضلاب، آب حاوی کلر، آب شور و طیف گسترده‌ای از اسیدها و بازها دارند.

راز آسمان پایتخت

انواع اتصالات UPVC

در ادامه، فهرستی از پرکاربردترین اتصالات UPVC گردآوری شده است. هر بخش، حاوی توضیحاتی در مورد اتصال و کاربردهای آن است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هر یک از این آیتم‌ها و دریافت کاتالوگ اتصالات UPVC پیمتاش، با کارشناسان میراب آرین، تنها نمایندگی رسمی پیمتاش ترکیه در ایران، تماس بگیرید.

سه راهی

سه راهی‌های UPVC دارای سه مجرا هستند و برای انشعاب یک خط لوله به دو خط مجزا یا جمع‌آوری دو خط مجزا در یک خط مورد استفاده قرار می‌گیرند.

چهارراهی

چهارراهی‌های UPVC، دارای یک ورودی و سه خروجی (یا به عبارت دیگر، سه ورودی و یک خروجی) هستند و اغلب برای تقسیم جریان سیال در سه جهت مورد استفاده قرار می‌گیرند.

زانویی

زانویی‌های UPVC معمولاً دارای خمیدگی 45 یا 90 درجه هستند و برای ایجاد تغییر در مسیر جریان سیال مورد استفاده قرار می‌گیرند.

مهره ماسوره

مهره ماسوره‌ی UPVC، از سه بخش تشکیل شده است: دو قسمت نر و ماده که به صورت چسبی یا رزوه‌ای به دو سر مورد نظر متصل می‌شوند و مهره‌ای که به منظور اتصال این دو قسمت به یکدیگر، مورد استفاده قرار می‌گیرد. این مهره، جداسازی آسان دو قسمت را بدون نیاز به بریدن لوله‌ها، امکان‌پذیر می‌سازد.

درپوش و کپ

کپ UPVC، برای متوقف کردن جریان سیال کاربرد دارد و بنابراین، موقعیت آن در انتهای خط لوله است. درپوش یو پی وی سی هم درست مانند کپ عمل می‌کند اما برای مسدودسازی خط لوله به صورت موقتی هم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بوشن، تبدیل و مغزی

بوشن UPVC، قطعه‌ای بسیار ساده است که برای اتصال دو لوله‌ی هم‌راستا و با قطر یکسان کاربرد دارد. برخلاف بوشن، تبدیل UPVC در مواقعی مورد استفاده قرار می‌گیرد که نیاز به ایجاد تغییر در قطر سیستم لوله‌کشی باشد. مغزی UPVC هم قطعه‌ای است که به منظور اتصال دو لوله یا اتصال هم‌سایز که به صورت داخل دنده باشند، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

فلنچ آداپتور

فلنچ‌های UPVC، اتصال لوله به لوازم جانبی، از جمله انواع شیر فلکه، را امکان‌پذیر می‌سازند. آنها به صورت دوتایی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

نمایندگی پیمتاش

لوله و اتصالات UPVC در برابر خوردگی ناشی از کلر و سایر مواد شیمیایی موجود در آب استخر، نوسانات pH و تغییرات دمای سیال (تا 60 درجه‌ی سانتی‌گراد) مقاوم هستند. به همین دلیل است در سراسر جهان، سیستم‌های لوله‌کشی فشار قوی UPVC به عنوان جایگزینی برای لوله و اتصالات فلزی، مورد استقبال استخرداران و فعالان این صنعت قرار گرفته‌اند.

میراب آرین، به عنوان یکی از شرکت‌های فعال در صنعت استخر، درصدد آن برآمد که لوله و اتصالات UPVC را به عنوان محصولی مناسب برای سیستم لوله‌کشی استخرها، به بازار ایران معرفی نماید. این شرکت به شناسایی تولیدکنندگان مطرح لوله و اتصالات UPVC پرداخت و در سال 1388، موفق به کسب نمایندگی پیمتاش ترکیه شد. امروزه این شرکت، ضمن واردات کامل‌ترین سبد اتصالات یو پی وی سی پیمتاش ترکیه، این محصولات را با بهترین قیمت به مشتریانی در سراسر کشور عرضه می‌کند.

قیمت اتصالات یو پی وی سی استخری

اتصالات یو پی وی سی پیمتاش، کاربردهای گسترده‌ای در سیستم لوله‌کشی استخرهای شنا و جکوزی‌ها دارند. این اتصالات با انواع تجهیزات مدرن استخر و جکوزی از جمله شیرآلات UPVC، پمپ‌ها استخری با بدنه‌ی پلیمری، شیر چندراهه‌ی فیلتر شنی و تجهیزات گندزدایی مدرن، سازگاری دارند و نصب آسان و مطمئن این تجهیزات بر روی سیستم لوله‌کشی را امکان‌پذیر می‌سازند. برای قسمت‌هایی از سیستم که دمای سیال بالاتر از 60 درجه‌ی سانتی‌گراد است (از جمله خروجی مبدل حرارتی)، از اتصالات UPVC یکسر مغزی برنجی استفاده می‌شود.

لوله و اتصالات یو پی وی سی پیمتاش

کمپانی پیمتاش ترکیه، یکی از تولیدکنندگان مطرح انواع اتصالات UPVC برای سیستم‌های لوله‌کشی پلیمری است. اتصالات UPVC پیمتاش، از سایز 20 تا 315 میلی‌متر و در دو فشار کاری 10 بار (PN10) و 16 بار (PN16) موجود هستند. این اتصالات یو پی وی سی، مطابق با استانداردهای اروپایی سیستم‌های لوله‌کشی پلیمری و با استفاده از به‌روزترین ماشین‌آلات و سیستم‌های قالب‌گیری به تولید می‌رسند و علاوه بر تامین نیاز بازار داخلی، به 110 کشور دنیا صادر می‌شوند.

از ویژگی‌های اتصالات یو پی وی سی پیمتاش ترکیه، می‌توان به حمل و نقل و نصب آسان، مقاومت بالا در برابر خوردگی شیمیایی، خود اطفایی، مقاومت در برابر شرایط جوی نامناسب، استحکام بالا در برابر فشار و ضربه، مقاومت در برابر تغییرات دمای سیال، ضریب زبری پایین، جلوگیری از اتلاف حرارتی و کاهش صدای سیستم اشاره کرد.

برای دریافت لیست قیمت اتصالاتUPVC  پیمتاش، به وبسایت میراب آرین، تنها نماینده‌ی رسمی پیمتاش در ایران، مراجعه کنید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : میراب آرین
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز