دیگر نگران نگهداری از بیمار خود نباشید!

پرستار بیمار-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

بیمار شدن هر یک از اعضای خانواده اغلب مشکلات متعددی را برای سایرین ایجاد می‌کند. بسیاری از افراد در چنین شرایط حادی، تجربه کافی برای مراقبت از بیمار ندارند. به همین دلیل، علیرغم میل باطنی خود ترجیح می‌دهند که روند درمانی را در بیمارستان ادامه دهند. این کار علاوه بر آنکه هزینه‌های گزافی را بر دوش اعضای خانواده می‌گذارد، رسیدگی به احوال بیمار را نیز دشوارتر می‌کند. در چنین مواقعی، استخدام پرستار بیمار در منزل یا بیمارستان بهترین راهکار برای بهبود شرایط بیمار است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، پرستار بیمار با توجه به خدمات حرفه‌ای و توجه ویژه‌ای که به بیمار دارد، کمک می‌کند تا روند درمانی بیمار با سرعت بیشتری انجام شود؛ بنابراین شما با استخدام پرستار بیمار، صرفه‌جویی قابل توجهی در هزینه و حتی زمان خود می‌کنید.

در ادامه ضمن بررسی مزایای استخدام پرستار بیمار، یکی از بهترین موسسات پرستاری در ایران معرفی می‌شود.

پرستار بیمار-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

توجه عاطفی در کنار مراقبت تخصصی؛ اصل مهم در پرستاری از بیمار

ممکن است مراقبت از بیمار در وهله اول کار چندان دشواری به نظر نرسد، اما بیماران در بسیاری از موارد برای انجام امور روزمره خود مانند نظافت، رفتن به سرویس بهداشتی یا حمام، غذا خوردن و حرکت کردن، به کمک دیگران نیاز دارند؛ بنابراین فردی که همراه بیمار است و از او مراقبت می‌کند، باید نه تنها در همه امور به او کمک کند، بلکه این کمک‌ها را با مهربانی و خوش‌رویی انجام دهد؛ در غیر این صورت، بیمار علاوه بر تحمل دردهای جسمی، متحمل عذاب‌های روحی هم خواهد شد؛ به‌ویژه بیمارانی که مجبورند روند درمانی خود را در بیمارستان سپری کنند، به توجه ویژه و محیط شادتری نیاز دارند؛ چرا که محیط‌های بیمارستانی عمدتاً بی‌روح هستند و چه بسا ناامیدی بیشتری را به بیمار القا کنند. به همین دلیل پزشکان معمولاً به همراهان بیمار توصیه می‌کنند که با روحیه دادن و توجه عاطفی به بیمار، روند درمان را تسریع کنند.

در بسیاری از موارد، ایجاد محیط سرزنده و توجه عاطفی فراوان به بیمار توسط اعضای خانواده کمی دشوار است؛ چرا که آنها نه‌تنها استرس شرایط بیمار را تحمل می‌کنند، بلکه فشارهای کاری معمولاً توان چندانی برایشان باقی نمی‌گذارد. حال اگر بخواهیم به تمام اینها امور نسبتاً تخصصی مانند تزریق، وصل کردن سرم و نظایر آن را هم اضافه کنیم، اوضاع بسیار پیچیده خواهد شد.این در حالی است که می‌توان این چالش‌ها و مشکلات را با کمک یک پرستار بیمار حل کرد. پرستاری از بیمار، وظیفه و شغل اصلی این افراد است و آنها همواره تلاش می‌کنند که در کنار ارائه خدمات تخصصی، توجه عاطفی زیادی به بیمار داشته باشند.

اعضای خانواده می‌توانند با توجه به نیاز خود، پرستار بیمار را به صورت روزانه، شبانه، شبانه‌روزی یا پاره وقت استخدام کنند. این پرستاران می‌توانند در مواقع بحرانی، عملکرد سریع و دقیقی داشته باشند و در تمام امور به بیمار کمک کنند.

پرستار بیمار-کاماپرس

موسسه توانبخش ؛ بزرگترین و معتبرترین مرکز پرستاری کشور

یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های افراد برای استخدام پرستار بیمار، سالمند، کودک و امثال آن عدم اعتماد به میزان مهارت و تعهد پرستاران است، اما این دغدغه با مراجعه به یک موسسه حرفه‌ای و معتبر کاملاً قابل حل است. “موسسه توانبخش” به شماره ثبت ۲۰۳۹۲۴ و شناسه ملی ۱۰۱۰۲۴۵۶۱۴۶ بزرگترین و معتبرترین مرکز پرستاری است که بیش از 20 سال در این زمینه سابقه فعالیت دارد. این مجموعه، خدمات پرستاری، مراقبت و نگهداری از کودک، سالمند و بیمار در منزل یا بیمارستان را با کیفیت خوب و قیمت‌های مناسب به افراد ارائه می‌کند.

افرادی که ساکن تهران هستند، می‌توانند برای بهره‌مندی از این خدمات و کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت این مجموعه به نشانی https://tavanbakhsh.com مراجعه کرده یا با شماره‌های 02166923937 و 02166564223 تماس بگیرند. لازم به ذکر است که موسسه توانبخش عضو رسمی مراکز همیاری کشور بوده و تیم متخصص پرستاری آن شامل آقایان و خانم‌ها است.

انتهای پیام

مرتبط با : توانبخش
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “دیگر نگران نگهداری از بیمار خود نباشید!

  1. maryambakhshi گفته:

    مجموعه توانبخش الان پرستار 24 ساعته هم داره من برای مادربزرگم میخوام دیگه نمیشه ما خیلی بریم پیشش پرستار هم میاد نیمه وقت که به کارمون نمیاد آگهی هم نمیشه زد و اعتماد کرد به هرکسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز