در 7 نکته فینتو و خدماتش را بشناسید

لست سکند

«فینتو» سیستمی آنلاین در زمینه حقوق و دستمزد است، در واقع این سامانه به عنوان ابزاری تحت وب برای تعریف، تخصیص و محاسبه حقوق و دستمزد پرسنل، محاسبه و دریافت لیست بیمه کارکنان، ارائه لیست مالیات حقوق پرسنل و … معرفی می‌شود. این مجموعه از سال 1397 فعالیت خود را در حوزه‌های ذکر شده شروع کرد.

مجموعه فینتو انعطاف پذیری مناسبی در مقابل قوانین کار و تامین اجتماعی دارد. امکان محاسبه عوامل حقوق و مزایا در روش‌های اجرایی مختلف توسط کاربر، دقت و سرعت محاسبه، محیطی موثر و ارائه خدمات اینترنتی 24 ساعته، باعث شده است تا این مجموعه سیستم پویا برای مدیریت منابع انسانی ارائه دهد.

کاماپرس در ادامه به 7 نکته از این مجموعه اشاره می‌کند که برای نهادها و ارگان‌های مختلف در زمینه پرداخت حقوق و دستمزد می‌تواند مفید باشد؛

1. محمدعباس یزدی، رضا کوهستانیان و محمدجواد تقوی به عنوان هم بنیانگذاران فینتو هستند. این مجموعه پس از بررسی بازار هدف، با تشکیل تیمی از برنامه نویسان و حسابداران کار خود را آغاز کرد.

2. نرم افزارهای حقوق و دستمزد، تنخواه گردان و حضور و غیاب از محصولات این مجموعه هستند. فنیتو این امکان را به وجود آورده است تا کابرانش به مدت 30 روز به صورت رایگان از خدمات مورد نظر خود استفاده کنند.

راز آسمان پایتخت

3. استفاده از این سامانه برای هر فردی با دانش کمی از حسابداری امکان پذیر و تعرفه استفاده از خدمات فینتو مناسب و منعطف است. این خدمات به صورت ابری ارائه می‌شود و در هر مکان و زمانی قابل استفاده هستند.

4. فینتو از روش‌های تامین امنیت داده حریم خصوصی مالی برای کاربرانش استفاده می‌کند و نسخه‌های جدید و کلیه بروز رسانی‌های آن نیز رایگان است و به صورت کاملاً اتوماتیک در حساب کاربران اعمال می‌شود.

5. تعرفه خدمات این مجموعه متفاوت است و در بازه قیمتی متفاوت برای دوره‌های زمانی مختلف ارائه می‌شود، این سامانه برای انواع خدمات خود در مقطع زمانی سالانه، نرم افزارها را با تخفیف و در قالب پیشنهاد ویژه به مشتریان خود عرضه می‌کند.

6. وبلاگ فینتو اخیراً اطلاعات مختلفی را درباره حسابداری تعهدی، کسب و کارهای بی.تو.بی- ارائه خدمات از یک موسسه به موسسه دیگر-، جلوگیری از اشتباه در محاسبه حقوق و دستمزد، محتواهایی درباره تاثیرات کرونا ویروس بر حوزه‌های مختلف اعم از فناوری و تکنولوژی، تعریف سال مالی و… ارائه داده است.

7. نمایندگی‌های فروش این مجموعه به جز تهران در شهرهای همدان، قزوین و شهر الوند قرار دارد.

مرتبط با : فینتو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز