درباره واکس خودرو و مزایای آن چه می دانید؟

زیبایی ظاهری و حفظ رنگ اولیه خودرو برای تمامی رانندگان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. امروزه، روش‌های گوناگونی برای محافظت از بدنه خودرو در صنعت دیتیلینگ روی کار آمده است. اما استفاده از واکس خودرو همواره یکی از ساده‌ترین و بهترین روش‌های نگهداری از رنگ بدنه محسوب می‌شود. این ماده، زیبایی و جلوه ماشین را دو چندان کرده و مانند یک لایه محافظتی عمل می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار تجهیزات دیتیلینگ خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید. 

به گزارش کاماپرس، واکس خودرو در انواع مختلفی تولید می‌شود که هر کدام کاربرد منحصر به فردی دارند. در ساخت این محصول از مواد طبیعی و مصنوعی مختلفی استفاده می‌شود. اما چرا باید از واکس خودرو استفاده کنیم و نحوه استفاده از این محصول چیست؟

چرا از واکس خودرو استفاده کنیم؟

به طور کلی، واکس خودرو از انواع موادی چون روغن‌ها، حلال‌ها و واکس‌ها ساخته می‌شود و ترکیب موم مانند دارد. این ماده به صورت یک لایه محافظتی عمل کرده و باعث افزایش شفافیت و درخشندگی رنگ بدنه خودرو می‌شود. به علاوه، واکس ماشین از بدنه در برابر عواملی مانند رطوبت، آلودگی‌ها، گرمای بیش از حد، اشعه ماورا بنفش و… محافظت می‌کند. این محصول، سوراخ‌های بسیار ریز موجود بر روی بدنه خودرو را پر کرده و باعث جلوگیری از نفوذ هوا به داخل آنها می‌شود. بنابراین، استفاده از واکس خودرو موجب کاهش فرآیند اکسیداسیون (خوردگی) بدنه خواهد شد.

راز آسمان پایتخت

واکس خودرو از نفوذ آلودگی جلوگیری کرده و به همین دلیل، باعث می‌شود تا نظافت ماشین بسیار آسان شود. همچنین، استفاده از این ماده ساده‌ترین روش برای به حداقل رساندن خراش‌های سطحی به بدنه خودرو است. همانطور که قبلاً اشاره شد، واکس خودرو ترکیبی از موم و انواع روغن‌ها است که از بدنه در برابر آسیب‌های احتمالی محافظت می‌کند. بنابراین، رنگ ماشین برای زمان بیشتری دوام آورده و از سایر هزینه‌های جانبی در دراز مدت کاسته خواهد شد. در نهایت، واکس ماشین کاربری بسیار آسانی دارد به طوری که به راحتی می‌توان از آن در منزل استفاده کرد.

نحوه استفاده از واکس خودرو

پیش از هر اقدامی ابتدا باید خودرو را به طور کامل تمیز کرد. توصیه می‌شود که همواره از مواد شوینده مخصوص برای شست و شوی بدنه ماشین استفاده شود تا تمامی آلودگی‌ها کاملاً از بین برود. همچنین، استفاده از شوینده‌های معمولی پس از اجرای واکس خودرو باعث می‌شود تا پوشش واکس از بین برود. پس از اینکه بدنه ماشین خشک شد، واکس را به صورت حرکات چرخشی و دایره در سطوح کوچک اعمال کنید. نکته مهم در این مرحله این است که باید یک لایه نازک از واکس بر روی سطح خودرو ایجاد شود؛ بنابراین، نباید در استفاده از این ماده زیاده‌روی کرد. پس از آن که واکس خشک شد، باید آن را با استفاده از یک حوله میکروفایبر از بدنه ماشین جدا کرد. این کار با کمی فشار ملایم به پارچه و انجام حرکات دایره‌ای انجام می‌شود. در نهایت، بدنه خودرو کاملاً درخشان و براق به نظر خواهد رسید.

بهترین واکس خودرو را از کجا بخریم؟

کسانی که به دنبال بهترین لوازم مراقبت و نگهداری از خودرو هستند می‌توانند محصول مورد نظر خود را با مناسب‌ترین قیمت و کیفیت از فروشگاه اینترنتی گنجی پخش تهیه نمایند. مجموعه گنجی پخش  واردکننده، پخش‌کننده عمده و دارای نمایندگی رسمی برندهای مختلف محصولات مراقبت و نگهداری از خودرو است. تمامی محصولات موجود در این فروشگاه با ضمانت اصالت کالا و در سریع‌ترین زمان ممکن به دست مشتریان خواهد رسید.

در جدول زیر، قیمت برخی از این محصولات با تخفیف‌های ویژه به مناسبت سال جدید قابل مشاهده است؛

انتهای پیام

مرتبط با : گنجی پخش
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز