درباره محصولات غذایی دلند چه می‌دانید؟

لست سکند

با توجه به خواص محصولات ارگانیک، شرکت‌های تولیدات صنایع غذایی زیادی در این زمینه آغاز به کار کردند؛ گروه صنعتی «گلستان عصاره» هم با نام تجاری «دلند» در همین زمینه فعالیتش را شروع کرد و دست به کار تولید رب گوجه‌‌فرنگی و پوره میوه‌جات ارگانیک شد.

کاماپرس در ادامه به چند ویژگی شاخص محصولات دلند می‌پردازد که مطالعه آنها برای مصرف‌کنندگان خالی از لطف نیست؛

۱. زمان تاسیس شرکت صنایع غذایی گلستان عصاره به سال ۱۳۷۸ برمی‌گردد. این مجموعه در زمینی به مساحت ۳۵ هزار متر مربع با زیربنای ۱۶ هزامترمربع در استان گلستان با ظرفیت ده هزار تن رب‌گوجه فرنگی و پوره میوه‌جات در بسته‌بندی‌های اسپتیک و قوطی، با ماشین‌آلات ایتالیایی جهت صادرات آغاز به کار کرد.

۲. در ادامه و با گسترش بازار فروش و نیاز به افزایش تولید در حال حاضر، این گروه با ظرفیت بیش از ۲۵ هزار تن و با زیربنای ۲۰ هزار مترمربع مشغول به تولید است.

۳. شرکت صنایع غذایی عصاره از مراحل اولیه نظیر کاشت، داشت، برداشتِ گوجه‌فرنگی تا پروسه تبدیل به رب گوجه‌فرنگی به صورت حرفه‌ای بر روند کار نظارت می‌کند.

راز آسمان پایتخت

۴. از سال ۱۳۸۵، شرکت گلستان عصاره به صورت جدی با هدف تولید محصول سالم به تحقیق و اجرای تولید محصولات ارگانیک، وارد این عرصه شد. بنا به ادعای مدیران سایت شرکت، این مجموعه تنها دارنده نشان ارگانیک در تولید محصول رب گوجه‌فرنگی در ایران است.

۵. حسین، رضا، مرتضی و دو تن دیگر اعضای هیئت مدیره شرکت گلستان عصاره را تشکیل می‌دهند.

۶. محصولات شرکت گلستان عصاره با برند دلند، نظیر کنسرو نخود سبز، کنسرو لوبیا چیتی با قارچ یا سس گوجه‌فرنگی، رب یک و پنج کیلویی با درب چاپدار است. جدیدترین محصول این شرکت، کنسرو نخودسبز و لوبیا چیتی با قارچ نام دارد.

۷. دلند، محصولات خود را به تمام کشورهای همسایه نظیر روسیه و عراق صادر می‌کند. همین امر سبب شد در چند سال متوالی به عنوان صادرکننده نمونه انتخاب شود.

۸. مچموع ارز دریافتی شرکت صنعتی گلستان عصاره، عدد۲،۷۵۴۴۵۳،۶۸۴ ریال است.

۹. محصولات دلند به صورت آنلاین در فروشگاه اینترنتی به روزرسان برای فروش عرضه می‌شود.

۱۰. شرکت گلستان عصاره، پخت رب گوجه‌فرنگی را طی مراحلی به انجام می‌رساند. گوجه‌فرنگی به صورت سالانه کشت می‌شود. مدیران این مجموعه، با استفاده از بهترین بذر شناخته شده، سیستم‌های پیشرفته فنی در مراحل سه‌گانه، کاشت، داشت و برداشت، به صورت مکانیزه در این مرحله فعالیت می‌کنند و وظیفه آبیاری و مراحل داشت به عهده نیروی انسانی این قسمت است.

۱۱. آبیاری نهال گوجه‌فرنگی در مزارع کشت گلستان عصاره، به شکل قطره‌ای است و آفت‌کشی نیز به صورت طبیعی با استفاده از زنبورآفت‌کش انجام می‌گیرد. و در پایان محصول با استفاده از ماشین‌های مکانیزه، برداشت می‌شود.

1۲.  برند دلند، برای چند سال متوالی به عنوان دارنده نشان حمایت از حقوق مصرف‌کننده در سطح کشور انتخاب شد. این مجموعه در همایش روز جهانی غذا، عنوان واحدِبرتر را در سال ۱۳۹۶ کسب کرد. و در همین سال، موفق به اخذ تندیس طلایی در روز ملی صنعت و معدن شد. همچنین در سال ۱۳۹۷، عنوان شرکت برترکشوری در صنایع غذایی از سوی سازمان دارو و درمان، انتخاب شد.
1۳. شرکت گلستان عصاره در خردادماه ۱۳۹۸، در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین‌آلات و صنایع وابسته حضور داشته است.

مرتبط با : دلند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز