خواندنی‌هایی درباره گروه تبرک و محصولاتش

لست سکند

هلدینگ گروه کارخانجات صنعتی تبرک، در سال 1377، توسط علیرضا بوستانی تاسیس شد و فعالیت خود را در حوزه تولید رب گوجه فرنگی با ظرفیت مصرف 200 تن  گوجه فرنگی در شبانه روز شروع کرد.

در ادامه کاماپرس به ارائه ۱۱ نکته درباره شرکت تبرک می‌پردازد تا علاقمندان به محصولات این شرکت بیشتر با آن آشنا شوند؛

۱. گروه صنعتی تبرک در سال 1388 اقدام به سرمایه گذاری، توسعه و خرید کارخانجات نزدیک، در حوزه تولید سس مایونز کرد. همچنین طی سال‌های 1383 تا 1384، توسعه و تولید آبمیوه پاکتی و قوطی و همچنین چای را آغاز کرد.

۲. این هلدینگ، برای تولید رب گوجه فرنگی و افزایش مصرف گوجه فرنگی به میزان هزار و 500 تن، ماشین‌آلات جدیدی را از کشور ایتالیا خریداری کرده است.

۳. افزایش محبوبیت و مقبولیت این برند با هدف دستیابی به بازارها، توسعه کمی و کیفی محصولات گروه، افزایش سهم از بازارهای داخلی و صادراتی از اهداف بلندمدت این هلدینگ است. همچنین گسترش، توسعه و تقویت زنجیره تامین کالاها و محصولات را در دستور کار تبرک قرار دارد.

راز آسمان پایتخت

۴. مختصات برند تبرک در 4 حوزه رهبری بازار، ثبات و پایداری، به‌روزرسانی زنجیره‌های تامین کالاها و محصولات و بازاریابی از طریق افزایش سهم بازار با تمرکز بر شناساندن و نفوذ برند تبرک ترسیم می‌شود؛ این حوزه‌ها جزئی از استراتژی‌های گروه کارخانجات صنعتی تبرک محسوب می‌شود.

۵. تبرک با به‌کارگیری تدابیر کارآمد در جهت عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود، اقدام به ایجاد مزیت‌های زیست محیطی کرده است. به همین منظور تصفیه‌خانه‌ای در شرکت «شهداب ناب خراسان» احداث کرده که به تنهایی پاسخگوی تمامی واحدهای صنعتی شهرک فردوسی است.

۶. شرکت «شهداب ناب خراسان» با مساحتی بالای 3 هزار و 600 متر مربع، ظرفیت تصفیه 3 هزار متر مکعب در شبانه روز را داراست.

۷. در سال‌های اخیر، گروه کارخانجات صنعتی تبرک، با روش افزایش کشت مواد اولیه در زمین‌های کشاورزی، تولید محصولات و ایجاد شبکه پخش و توزیع به منظور گسترش زنجیره تامین کالاها، قدم‌های مفیدی برای تقویت زنجیره تولید و توزیع برداشته است.

۸. هلدینگ کارخانجات صنعتی تبرک دارای زیرمجموعه‌هایی از جمله شرکت‌های سهامی عام شهداب ناب خراسان، بهاران گلبهار خراسان، نوش پونه مشهد و گروه کارخانجات صنعتی تبرک است که به ترتیب با نماد‌های غشهداب، غبهار، غپونه و تبرک در بازار بورس حضور دارند.

۹. از دیگر زیرمجموعه‌های این هلدینگ می‌توان به شرکت‌های طلای سفید تبرک، اخشان اخلمد، بهینا، خوشمزه، مهرانه خراسان و مبین نگار اشاره کرد.

۱۰. این گروه محصولات آردی، رب، روغن، سرکه، سس، سلولوزی، سویا، کمپوت و کنسروجات و مربا تولید می‌کند.

۱۱. شرکت‌های توسعه صنعت و عمران تبرک خاورمیانه، نوش پونه مشهد- سهامی عام- شرکت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و چهار شخص حقیقی گروه سهام‌داران هلدینگ کارخانجات صنعتی تبرک را تشکیل می‌دهند.

مرتبط با : تبرک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز