خرید سیسمونی از معتبرترین فروشگاه اینترنتی

تورهای مسافرتی لحظه آخر

با خرید از فروشگاه‌های آنلاین سیسمونی فروشی دیگر نیازی به خارج‌شدن از خانه و بازدید از فروشگاه‌های مختلف نیست. این مسئله به‌خصوص برای مادران باردار که رفت‌وآمد و تحرک سخت‌تری دارند، شرایط را آسان‌تر کرده است. با خرید از فروشگاه‌های اینترنتی می‌توان با چند کلیک به دنیایی از لوازم کودک دسترسی داشت. در این شرایط وقت و هزینه صرف شده برای خرید بسیار کاهش می‌یابد. از طرفی به‌راحتی می‌توان قیمت‌های فروشگاه‌های مختلف را با یکدیگر مقایسه کرد و خرید به‌صرفه‌ای انجام داد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ پوشاک و سبک زندگی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

نوزادی که تازه متولد شده، نیاز به وسایل و لوازم خاصی دارد. این وسایل شامل موارد مختلفی می‌شود که از بدو تولد تا حتی چند سالگی نیازهای کودک را برطرف می‌کند. این لوازم که تحت عنوان سیسمونی شناخته می‌شوند، تأثیر مهمی در مراقبت سالم از کودک دارند.

فروشگاه‌های مختلف سیسمونی فروشی در سراسر شهر و مراکز خرید وجود دارند تا این نیاز خانواده‌ها را برطرف کنند. اما باتوجه‌به اقبال روزافزون به خرید اینترنتی لوازم مختلف، برخی از فروشگاه‌های اینترنتی هم در زمینه فروش سیسمونی فعال شده‌اند.

در ادامه کاماپرس فروشگاه اینترنتی سیسمونی نی‌نی لازم را برای انجام خرید آسان‌تر معرفی می‌کند؛

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:


نی‌نی لازم اولین و بزرگترین سایت فروش لوازم سیسمونی نوزاد است که بیش از 30 سال تجربه کاری در زمینه تهیه لوازم نوزاد و کودک دارد. این فروشگاه امروزه نه تنها یک فروشگاه اینترنتی سیسمونی بلکه به یک مرجع تخصصی قیمت و خرید لوازم نوزاد و کودک تبدیل شده است و به همین دلیل کار را برای گران فروشان این صنف دشوار کرده است.

دسته‌بندی محصولات این فروشگاه شامل موارد پوشاک بچه‌گانه، اتاق کودک، غذاخوری نوزاد، مراقبتی مادر و نوزاد، بهداشتی نوزاد، گردش و سفر و حمام و تعویض می‌شود. تمامی این کالاها از برندهای معتبر و برتر سیسمونی چون دکتر براون، اونت، موستلا، پمپرز، کارترز، مادر کر، تاپ کاین و …… تهیه شده است. اکثر محصولات عرضه شده در دو دسته‌بندی دخترانه و پسرانه همراه با تنوع در طرح و رنگ قابل خریداری است.

وبلاگ فروشگاه نی‌نی لازم

این فروشگاه اینترنتی بخشی را با عنوان مجله سیسمونی راه‌اندازی کرده است. در این بخش سایت محتواهای مختلفی در دسته‌بندی‌های راهنمای خرید سیسمونی، مادر و کودک، پادکست بارداری و ویدئوهای سیسمونی قابل‌دسترسی هستند. نی‌نی لازم یک لیست چک کامل از لوازم سیسمونی در سایت خود ارائه کرده که می‌تواند کاربران را در انتخاب و خرید  لوازم موردنیاز راهنمایی کند. به‌علاوه فیلم‌هایی آموزشی در خصوص مراقبت از کودک یا خرید صحیح لوازم سیسمونی در این بخش قرار دارند.

راه‌های خرید از سایت و ارتباط با فروشگاه

همان‌طور که گفته شد، امکان خرید لوازم سیسمونی از  نی نی لازم فقط به صورت اینترنتی وجود دارد و در واقع یک شرکت تجارت الکترونیکی محسوب می شود. دفتر فروش این مجموعه در بورس سیسمونی تهران، خیابان بهار جنوبی واقع شده است.
اولین و راحترین راه خرید ، ثبت سفارش و خرید از سایت می باشد که بواسطه چندین درگاه بانکی بروی سایت میتوانید پرداخت ایمنی را تجربه کنید.

از دیگر راه‌های خرید از نی نی لازم می توان به ارسال پیام در دایرکت اینستاگرام ، ارسال پیام در واتساپ و همچنین تماس با شماره های مجموعه اشاره کرد.

نی‌نی لازم در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام، آپارات، یوتیوب، توییتر و لینکدین نیز فعال بوده و محتواهایی به اشتراک می‌گذارد. صفحه اینستاگرام فروشگاه حدود 160 هزار دنبال‌کننده دارد و تابه‌حال 4 هزار و 500 پست در آن به اشتراک گذاشته شده است. در این پست‌ها به معرفی محصولات مختلف فروشگاه پرداخته شده است. صفحه این فروشگاه در آپارات نیز 320 هزار دنبال‌کننده دارد و فیلم‌هایی در خصوص معرفی محصولات و آموزش به مراقبان کودک در آن به اشتراک گذاشته شده است.

انتهای پیام

مرتبط با : نی نی لازم
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز