جنگنده اف 16 روسی شبکه های اجتماعی را حیرت زده کرد + عکس

ارتش آمریكا عکسی از جنگنده F-16 را با نشان نیروهای هوافضای روسیه در اینترنت منتشر كرده است. یکی از ویژگی های بارز جنگنده F-16 “روسی” نقش ستاره های قرمز بر روی بال آن است. با این حال این جنگنده تحت امر نیروهای آمریکایی است و شماره ثبت در قسمت انتهایی آن این موضوع را ثابت می‌کند.

به گزارش کاماپرس و به نقل از آویاپرو، در عکس منتشر شده ، به راحتی می توان نماد نیروهای هوافضای روسیه را به وضوح شناسایی کرد. درعین حال تعدادی از منابع ادعا می کنند که این جنگنده متعلق به اسکادران “متجاوزان” و مربوط به تمرینات پرچم سرخ 19-2 است. درواقع در این تمرینات جنگنده های آمریکایی اقدامات احتمالی در هنگام مواجهه با جنگنده های روسی را تمرین می کنند و جنگنده F-16 در عکس مذکور نقش MiG-29 روسی را ایفا کرده است.

اسکادران متجاوزان چیست؟

راز آسمان پایتخت

اسکادران متجاوزان بطور ویژه توسط نیروی هوایی ایالات متحده برای آموزش خلبانان جنگی این کشور در نبردهای هوایی با یک دشمن بالقوه سازماندهی شده است. در اکثر موارد “متجاوزان” نقش جنگنده های چینی یا روسی را بازی می کنند. به گفته خلبانان این گروه ، در مانورهایی مانند پرچم سرخ 19-2 ، آنها از تاکتیک ها و تکنیک های نبرد هوایی ، مشخصه خلبانان نیروهای هوایی روسیه و چین، تقلید می کنند. علاوه بر هواپیماهای ساخت آمریکا ، اسکادران “متجاوزان” شامل هواپیماهای شوروی و روسی نیز می شود که از کشورهای ثالث خریداری شده اند.

اخبار مهم حوزه تسلیحات را بخوانید:

لازم به ذکر است که نیروی هوایی ایالات متحده اغلب هواپیماهای جنگی خود را مطابقت با علائم، رنگ و استتار جنگنده های نیروی هوافضای روسیه دوباره رنگ آمیزی می کند ، و بدین ترتیب قصد دارد آمادگی نیروهای خود را در درگیری های احتمالی افزایش دهد. با این حال ، به گفته کارشناسان ، این عامل هیچ مزیتی برای نیروهای آمریکایی ندارد ، زیرا در بیشتر موارد درگیری نزدیک صورت نمی گیرد و اهداف از فاصله چند ده کیلومتری مورد هدفگیری و اصابت قرار می گیرند.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز