جذاب ترین ست ورزشی مردانه برای باشگاه

جذاب ترین ست ورزشی مردانه برای باشگاه کاماپرس

جذاب‌ترین ست ورزشی مردانه برای باشگاه، فقط آن‌هایی نیستند که از نظر ظاهری زیبا به‌نظر می‌آیند. کیفیت، راحتی و انعطاف بالای اجزای ست ورزشی دربرابر ضربه‌های مختلف و در دماهای گوناگون، اصلی‌ترین نکته‌ای است که باید هنگام خرید آن‌ها، توجه کنیم.

کاماپرس در این گزارش جذاب‌ترین ست ورزشی مردانه را با جست‌جو در چند فروشگاه عرضه‌کننده پوشاک ورزشی مردانه، معرفی می‌کند.

تی شرت مردانه ورزشی 1991 اس دبلیو مدل TS1970 BW

اگر زیاد در محیط‌های ورزشی و باشگاه‌ها در رفت و آمد باشید، اهمیت یک تیشرت ورزشی مشکی‌رنگ و باکیفیت را به‌خوبی می‌دانید. تیشرت ورزشی مدل TS1970 BW از برند ایرانی 1991، با نقوشی سفید که در بخش بالاتنه خود دارد، برای استایل با لباس‌های ورزشی با رنگ خنثی، سفید و مشکی، بسیار کاربردی است.

مدل TS1970 BW از الیاف ریون، لاکرا و فلامنت تهیه شده تا مقاومت بالایی دربرابر کشسانی حین ورزش داشته باشد. قیمت روز این پیراهن که در 3 سایز مدیوم، لارج و ایکس لارج عرضه شده، حدود 644 هزار تومان است.

تی شرت مردانه ورزشی 1991 اس دبلیو مدل TS1970 BW

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

کپ جان هتر

احتمالا نام برند سوئدی جان هتر را از دوستان کلاه‌دوست خود زیاد شنیده‌اید یا لااقل یکی از کلاه‌های این برند در یک کلکلسیون کلا چشم‌تان را گرفته است. جان هتر با عرضه کلاه‌های لوکس  نمادین سعی می‌کند تا الهامی از شجاعت را در استایل شخصی افراد به‌نمایش بگذارد.

این کلاه 5 میلیون و 800 هزار تومانی، با ترکیب فوق‌العاده‌ای که از رنگ‌های قهوه‌ای، سورمه‌ای و نارنجی دارد، به‌خوبی نشان می‌دهد که جان هتر چقدر در این زمینه موفق عمل کرده است.

کپ جان هتر کاماپرس

جوراب مردانه ساقدار آر ان اس RNS کد 12131881

انتظار نمی‌رود در لیستی از جذاب‌ترین اجزای یک ست ورزشی، اسمی از جوراب سفید مردانه ساده را ببینیم. اما واقعیت این است که سبک شخصی و تمایز پوشش اصولی با پوشش معمولی، در توجه به جزئیات مشخص می‌شود. یک جوراب سفید و بدون طرح که به‌صورت یکپارچه با سایر اجزای استایل باشد، کاربردی‌ترین آیتمی است که می‌توانید به‌عنوان یک ورزشکار حرفه‌ای تهیه کنید. جوراب آر ان اس کد 12131881 با قیمت روز 89 هزار تومان، از 85% الیاف پنبه ساخته شده و با 20% تخفیف زمستانی به‌فروش می‌رسد.

جوراب مردانه ساقدار آر ان اس RNS کد 12131881 کاماپرس

کفش دویدن و پیاده‌روی مردانه 361

کتانی ورزشی مدل 572141111-5، کفشی کاربردی و راحت است که شرکت چینی 361 آن را طراحی و به بازار عرضه کرده است. بهترین بخش طراحی این کفش، پس‌زمینه سیاه و استفاده از دو رنگ آبی و سفید، به‌ترتیب در حاشیه و زیره کفش است که آن را برای پوشش‌های روزمره نیز مناسب می‌کند. کفش 361 را می‌توانید با قیمت حدودی 7 میلیون و 590 هزار تومان، در سایزهای 41 تا 43 تهیه کنید.

کفش دویدن و پیاده‌روی مردانه 361 کاماپرس

شلوار مردانه ورزشی مل اند موژ Mel & Moj کد M07816-400

شلوار ورزشی بگی مل اند موژ با الیاف پلی‌استری و بالاتنه کمرکش، علاوه‌بر باشگاه و محیط‌های ورزشی، برای روزمره نیز قابل استفاده است. این شلورا در رنگ سورمه‌ای تیره برای سایز مدیوم تولید شده و قیمت روز آن حدود 1 میلیون و 289 هزار تومان است.

شلوار مردانه ورزشی مل اند موژ Mel & Moj کد M07816-400 کاماپرس

قمقمه یوکان آکروباتیکز

نام یوکان آکروباتیکز بیشتر برای طبیعت‌گردان و کوهنوردان آشنا است، با این حال کیفیت خوب این قمقمه، آن را برای معرفی و استفاده در یک ست ورزشی جذاب، قانع‌کننده می‌کند. یوکان آکروباتیکز مدل  AKVO BOTTLE LOTUS STEEL BLUE که با قیمت روز 2 میلیون و 870 هزار تومان عرضه شده، بدنه‌ای ضد زنگ دارد که تا حداکثر 24 ساعت مایع سرد و 12 ساعت مایع گرم را درون خودش با دمای ثابت، حفظ می‌کند.

قمقمه یوکان آکروباتیکز کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : بانی مدتگ موند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز