جذاب ترین عطر مردانه خنک برای دید و بازدید عید

جذاب ترین عطر مردانه خنک برای دید و بازدید عید
تورهای مسافرتی لحظه آخر

عطر با طبع خنک در فصول گرم و معتدل سال مانند بهار و تابستان، همچنین دید و بازدید عید بیشتر مورد استفاده است. رایحه این عطرها هم باعث ایجاد حس شادابی و نشاط در افراد شده و هم حس اعتماد به نفس را در آقایان زنده می‌کند. با توجه به وجود انواع برندها و کمپانی‌های عطرسازی در دنیا، انتخاب یک عطر خنک مناسب آقایان کار چندان آسانی نیست. گذشته از بحث انتخاب عطر مردانه خنک، ماندگاری، پخش بو و همچنین قیمت محصول نیز در روند انتخاب بسیار تاثیرگذار است.

کاماپرس در این گزارش، جذاب‌ترین عطر مردانه خنک برای دید و بازدید عید را معرفی می‌کند.

1-عطر مردانه خنک بلو شنل مردانه

عطر بلو شنل مردانه یکی از معروف‌ترین عطرهای دنیا به شمار می‌رود که در کشور فرانسه در سال 2010 به بازار عرضه شد. این عطر برای روز‌های گرم و معتدل سال بسیار مناسب است و گروه بویایی آن چوبی و معطر می‌باشد. علاوه بر آن این عطر به دلیل داشتن رایحه خنک و تلخ برای شرکت در مهمانی‌های بهار و تابستان انتخاب بسیار هوشمندانه‌ای است. ظاهر این عطر نیز بسیار زیبا و شکیل بوده و در بین آقایان خوش‌پوش نیز بسیار پرطرفدار است.

1-عطر خنک بلو شنل مردانه 

2-عطر مردانه خنک ورساچه آبی پور هوم

عطر ورساچه پور هوم یا همان ورساچه آبی یکی دیگر از معروف‌ترین و محبوب‌ترین عطرها در بین آقایان خوش‌سلیقه است که در سال 2008 وارد بازار شد. این عطر توسط عطار مشهور آلبرتو موریلاس ساخته شده و به علت رایحه خنکی که دارد گزینه مناسبی برای روز‌های بهار و تابستان است. این عطر ایتالیایی همچنین با گروه بویایی معطر، جزو عطرهای لاکچری و جذاب برای همه گروه‌های سنی و برای مهمانی‌های دید و بازدید عید به شمار می‌رود. لازم به ذکر است که ماندگاری این عطر اگر اورجینال باشد بیش از 24 ساعت است.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

2-عطر ورساچه آبی پور هوم

3-عطر مردانه خنک اینوکتوس پاکو رابان

عطر اینوکتوس پاکو رابان که محصول کشور اسپانیا است در سال 2013 به بازار عطر دنیا وارد و معرفی شد. این عطر دارای رایحه اسپرت، خنک و تند است که بهترین گزینه برای استفاده در طول روز و حتی محل کار در ایام بهار می‌باشد. این عطر همچنین به دلیل رایحه اسپرت و شیکی که دارد، می‌تواند برای ورزش و حتی دید و بازدید عید مناسب باشد. گروه بویایی این عطر چوبی آبزی است و به عنوان بهترین عطر مردانه سال 2013 جایزه fifi awards را دریافت کرده است.

3-عطر خنک مردانه اینوکتوس پاکو رابان

4-عطر مردانه خنک تام فورد گری وتیور

عطر تام فورد گری وتیور که در سال 2009 به بازار عرضه شد، یکسال بعد از ورود به بازار به عنوان برترین عطر جهان شناخته شد. این عطر که از کشور سوئیس است مخصوص آقایان شیک‌پوش و جنتلمنی است که می‌خواهند در بازدید‌های عید و مهمانی‌های فصل بهار از آن استفاده کنند. به دلیل پخش بوی عالی و ماندگاری بالایی که این عطر دارد به جرات می‌توان گفت که جزء محبوبترین عطر‌های جهان است. علاوه بر آن این عطر دارای گروه بویایی چوبی ادویه‌ای است و به دلیل رایحه منحصر به فرد خود حس راه رفتن در جنگلی پر از درخت را برای افراد تداعی می‌کند.

4-عطر مردانه خنک تام فورد گری وتیور

5-عطر مردانه خنک کرید سیلور مانتین واتر

عطر مردانه خنک کرید سیلور مانتین واتر که به کرید سفید معروف است، یک عطر آروماتیک به شمار می‌رود که در سال 1995 تولید و به بازار عرضه شد. این عطر که برای کشور فرانسه است توسط عطار مشهور اولیویر کرید ساخته شده است و با ظاهری زیبا و منحصر به فرد، نمادی از تلألؤ جریان آب در بین برف‌های کوه‌های آلپ است. این عطر با طبع خنکی که دارد برای روزهای بهار و تابستان انتخاب مناسبی است.

کرید سیلور مانتین واتر

انتهای پیام

مرتبط با : بودیسه شاپعطرسرا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز