خوش بوترین عطر زنانه تا 8 میلیون تومان

بهترین عطر گرم و شیرین زنانه زیر 2 میلیون کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

به طور کلی، فارغ از جنسیت عطرها کامل‌کننده شخصیت و هویت افراد هستند و نمی‌توان از آن‌ها چشم‌پوشی کرد. همانطور که استشمام بوی بد، مخاطب را آزار می‌دهد، در مقابل استشمام بوی خوب و خوش هم می‌تواند برعکس عمل کند و با توجه به رایحه عطر باعث انتقال حس‌های مختلف در افراد شود. عطر های خوشبوی زنانه معمولاً دارای رایحه‌های مختلفی مثل گل، ادویه، میوه، مرکبات، چوب و رایحه های شرقی هستند که هر کدام از آن‌ها در شرایط مختلف و با توجه به فصل، شرایط آب و هوایی و موقعیت مکانی انتخاب می‌شوند و قیمت‌های متنوعی هم در بازار دارند.

کاماپرس در این گزارش، خوش‌بو‌ترین عطر زنانه تا 8 میلیون تومان را معرفی می‌کند.

1-عطر زنانه ورساچه کریستال نویر

عطر ورساچه کریستال نویر که یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین عطرها از برند ورساچه بوده، دارای گروه بویایی گلی است. این عطر در سال ۲۰۰۴ توسط Antoine Lie طراحی و ساخته شد. این عطر همچنین دارای نت‌های اولیه فلفل، زنجبیل و هل بوده و در نت‌های میانی آن بوی نارگیل، گاردنیا، شکوفه پرتقال و گل صد تومانی استشمام می‌گردد. همچنین نت‌های پایه آن هم چوب صندل، مشک و عنبر است. این عطر بین 4 تا 6 میلیون تومان قیمت دارد.

1-عطر زنانه ورساچه کریستال نویر

2-عطر زنانه دیور هیپنوتیک پویزن

عطر دیور هیپنوتیک پویزن، یکی دیگر از عطرهای خوش‌بو در بین خانم‌ها است که دارای رایحه وانیلی بوده و در سال ۱۹۹۸ به بازار عرضه شد. این عطر که توسط Annick Menardo و Christian Dussoulier ساخته شده دارای نت‌های ابتدایی نارگیل، آلو و زردآلو است. همچنین در نت‌های میانی آن بوهای چوب رز برزیلی، یاس، زیره، گل سرخ، گل رز و زنبق به مشام می‌رسد و نت‌های پایه آن عبارتند از وانیل، بادام، چوب صندل و مشک. قیمت این عطر 8 میلیون تومان است.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

2-عطر زنانه دیور هیپنوتیک پویزن

3-عطر زنانه شنل کوکو مادمازل

شنل کوکو مادمازل یکی از عطرهای معروف و خوشبو از برند شنل است که در گروه بویایی گلی قرار می‌گیرد و با استشمام آن دل هر فردی به خصوص خانم‌هایی که به عطرهای خاص علاقه‌مندند، می‌رود. این عطر که در سال ۲۰۰۱ روانه بازار شد توسط فردی به نام Jacques Polge طراحی و تولید شده است. نت‌های اولیه این عطر شامل پرتقال، پرتقال ماندارین، ترنج و شکوفه پرتقال، نت‌های میانی آن رز ترکی، یاس، میموزا و یلانگ یلانگ و نت‌های پایه آن نیز شامل نعناع هندی، مشک سفید، وانیل، وتیور، دانه تونکا و اپوپوناکس می‌گردد. قیمت این عطر بین 7 تا 8 میلیون تومان است.

3-عطر زنانه شنل کوکو مادمازل

4-عطر زنانه دیور جادور

دیور جادور یکی دیگر از معروف‌ترین و خوشبوترین عطرهای برند دیور است که رایحه گلی و میوه‌ای دارد و در سال ۱۹۹۹ به بازار عرضه شد. این عطر که در بین خانم‌ها هم بسیار خاص و منحصر به فرد بوده، توسط Calice Becker ساخته شده است. در نت‌های اولیه این عطر بوهایی مثل بوی گلابی، خربزه، مگنولیا، هلو، پرتقال ماندارین و ترنج به مشام می‌رسد و در نت‌های میانی آن بوی یاس، زنبق دره، گل سرخ، فریزیا، گل رز، ارکیده، آلو و بنفشه احساس می‌گردد. علاوه بر آن نت‌های پایه این عطر شامل مشک، وانیل، شاه توت و سدر می‌شود. این عطر 8 میلیون تومان قیمت دارد.

4-عطر زنانه دیور جادور

5-عطر زنانه کارولینا هررا گودگرل

محال است اهل عطر و ادکلن باشید و اسم عطر کارولینا هررا گود گرل را تا به حال نشنیده باشید. این عطر که از جمله خوش‌بو‌ترین و معروف‌ترین عطرها در بین خانم‌ها است، در گروه بویایی گلی قرار می‌گیرد. این عطر در سال ۲۰۱۶ به بازار عرضه و توسط Louise Turner و Quentin Bisch طراحی و ساخته شد. این عطر همچنین دارای نت‌های اولیه بادام، قهوه، ترنج و لیمو است و در نت‌های میانی آن بوی گل سرخ، یاس سامباک، شکوفه پرتقال، زنبق و رز بلغاری به مشام می‌رسد. علاوه بر این نت‌های پایه این عطر شامل دانه تونکا، کاکائو، وانیل، پرالین، چوب صندل، مشک، عنبر، چوب کشمیر، دارچین، نعناع هندی و سدر می‌گردد. قیمت این عطر بین 5 تا 8 میلیون تومان است.

5-عطر زنانه کارولینا هررا گودگرل

انتهای پیام

مرتبط با : درین عطرعطرافشان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز