جدیدترین شرایط دریافت ویزای کانادا

ویزای کانادا توریستی-کاماپرس

کشور کانادا امروزه به یکی از بهترین مقاصد برای گردشگری و زندگی تبدیل شده است و گردشگران و مهاجران زیادی، این کشور را برای گردش، کار، تحصیل و زندگی در نظر می‌گیرند. هدف و انگیزه از سفر به کانادا هر چه که باشد، افراد برای ورود به این کشور نیازمند دریافت ویزای کانادا هستند.

به گزارش کاماپرس، ویزای کانادا توریستی یا ویزتیور ویزا، یکی از محبوب‌‌ترین ویزاهای کانادا است که به افراد اجازه می‌دهد برای مدت زمان کوتاهی در این کشور اقامت داشته باشند. افرادی که با هدف گشت و گذار در کانادا، درمان پزشکی، زایمان، شرکت در رویدادها و سمینارها و شرکت در دوره‌های آموزشی به این کشور سفر می‌کنند، نیازمند دریافت ویزای کانادا توریستی هستند؛ مگر آنکه دارای اقامت دائم یا شهروند کانادا باشند.

در این گزارش، جدیدترین شرایط دریافت ویزای کانادا توریستی پنج ساله بررسی شده است.

شرایط دریافت ویزای کانادا

ویزای مولیتپل کانادا در میان ایرانیان با نام‌هایی همچون ویزای مولتی کانادا یا ویزای پنج ساله کانادا نیز شناخته می‌شود. از مهم‌ترین ویژگی‌های ویزای مولتیپل کانادا می‌توان به نامحدود بودن تعداد دفعات ورود به خاک این کشور، امکان اقامت در آن تا شش ماه برای هر بار ورود و همچنین مدت اعتبار ویزا تا پایان اعتبار پاسپورت اشاره کرد.

متقاضیان می‌توانند با صرف هزینه 300 دلار و بدون نیاز به دعوتنامه، ویزای کانادا توریستی پنج ساله دریافت و به صورت نامحدود به این کشور سفر کنند. همچنین بنابر اعلام سایت رسمی سفارت کانادا، برای صدور ویزای این کشور معمولا بین سه تا چهار ماه زمان لازم است.

راز آسمان پایتخت

ویزای توریستی کانادا-کاماپرس

مدارک لازم جهت دریافت ویزای کانادا توریستی 5 ساله

گردشگران برای دریافت ویزای کانادا باید مدارکی نظیر ترجمه شناسنامه و کارت ملی، ترجمه گواهی اشتغال یا پروانه کسب، پرینت گردش چهار ماهه حساب بانکی به همراه نامه تمکن مالی و فرم تکمیل شده درخواست ویزا فراهم کنند.

ترجمه سند ازدواج در صورت همراهی همسر در سفر و ترجمه گواهی اشتغال به تحصیل فرزند در صورت همراهی فرزند در سفر به کانادا نیز از دیگر مدارک ضروری است.

برای سفر به کانادا و اخذ ویزای توریستی این کشور حداقل به دو سابقه سفر به کشورهای حوزه شینگن نیاز است. متقاضیان باید تمامی درآمدها و دارایی خود را به سفارت کانادا نشان دهند که هر چه میزان تمکن مالی و گردش حساب بیشتر باشد، شانس افراد برای دریافت ویزای کانادا افزایش می‌یابد. همچنین متقاضیان بهتر است به افسر کنسولگری اثبات کنند که به کشور خود  وابستگی داشته و قصد دارند پس از پایان اعتبار ویزا به وطن خود باز گردند. مدارک اثبات وابستگی نیز می‌تواند شامل گواهی شغلی یا سند ملکی باشد.

هر چه متقاضیان سعی کنند به افسر کنسولگری اثبات کنند که قصد ندارند بیش از مدت تعیین شده در کشور کانادا بمانند، شانس آنان برای دریافت ویزای کانادا بیشتر خواهد شد.

ویزای توریستی کانادا-کاماپرس

دلایل ریجکت شدن ویزای کانادا

رد شدن درخواست ویزای کانادا یا به اصطلاح ریجکتی آن می‌تواند بدترین اتفاق ممکن برای افرادی باشد که چشم انتظار صدور ویزای کانادا هستند. عموما افراد به دلیل نقص در مدارک یا خالی گذاشتن فیلدهای فرم درخواست ویزا با ریجکتی ویزا مواجه می‌شوند؛ در صورتی که اگر برای تکمیل فرم درخواست ویزای کانادا و جمع‌آوری مدارک لازم، از کارشناسان این حوزه کمک می‌گرفتند، می‌توانستند درصد احتمال ریجکتی ویزای خود را کاهش دهند.

نداشتن سابق سفر مناسب، داشتن وابستگی‌های خانوادگی زیاد در کانادا و نداشتن وابستگی خویشاوندی در کشور مبدا، روشن نبودن هدف از سفر، نداشتن تمکن مالی قوی، ارائه نکردن مدارک کافی برای اثبات درآمد و تمکن مالی فرد دعوت کننده از جمله دلایلی است که موجب ریجکتی ویزای افراد می‌شود.

در صورتی که آفیسر کنسولگری تشخیص دهد که متقاضیان اطلاعات غلط ارائه داده‌اند یا هدف از سفر به کانادا را به خوبی روشن نکرده‌اند، درخواست ویزای آنان را رد می‌کند.

سریع ترین راه دریافت ویزای کانادا

افرادی که قصد دارند برای دریافت ویزای کانادا درخواست دهند، می‌توانند ویزای خود را به صورت آنلاین در سریع‌ترین زمان ممکن از طریق آژانس گردشگری معتبر «سفر هالیدی» اخذ کنند. مجموعه سفر هالیدی با ارائه خدمات اینترنتی، ضمن صرفه‌جویی در وقت گردشگران، روند دریافت ویزا را برای آنان آسان‌تر می‌کند.

متقاضیان سفر به کانادا می‌توانند برای اطلاع از خدمات این آژانس گردشگری به وبسایت آن به آدرس www.safarholiday.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن 21000140-021تماس بگیرند و از کارشناسان مجرب این مجموعه یاری بجویند.

انتهای پیام

مرتبط با : سفر هالیدی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز