جبران تمامی خسارات ساختمانی با بیمه خانه امن سامان

بیمه ساختمان - کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

قانون خرید اجباری بیمه آتش سوزی برای ساختمان مسکونی سال 1399 تصویب شد. براساس این قانون تمامی مالکان ساختمان در سراسر کشور باید این نوع بیمه داشته باشند. هدف مجلس از تصویب اجبار بیمه ساختمان، پیشگیری هزینه‌های سنگین ناشی از آتش سوزی، زلزله، سیل و دیگر بلاهای طبیعی و غیرطبیعی است. بانک سامان به طور کلی بیمه ساختمان را با شرایط مناسبی به درخواست کنندگان این خدمت ارائه می‌دهد.

به گزارش کاماپرس، بیمه آتش سوزی یکی از انواع بیمه‌‌های ساختمانی است. طی چند سال گذشته وقوع سیل در مناطق مختلف کشور و از بین رفتن خانه‌های زیادی در اثر این حادثه طبیعی باعث شد تا مردم به بیمه سیل منازل مسکونی نیز توجه کنند. همچنین هر ساله ساختمان‌های زیادی به دلیل زلزله تخریب می‌شوند که در این شرایط نیز بیمه زلزله مختص ساختمان خسارات آن‌ها را جبران می‌کند.

بیمه ساختمانی چند نوع است؟

به طور کلی بیمه ساختمانی انواع مختلفی دارد و این امکان را دارد تا حوادث مختلف را تحت پوشش بگیرد. این نوع بیمه شامل آتش سوزی، زلزله، سرقت و سیل است. معمولا کارفرمایان و مالکان ساختمان‌ها به دلیل جلوگیری از رخ دادهای ناگوار و جبران ناپذیر بیمه ساختمان را خریداری می‌کنند. خرید این نوع بیمه‌ها سبب می‌شود تا از جبران خسارات مالی و جانی سنگین جلوگیری شود. مراکز متعددی بیمه ساختمان را ارائه می‌دهند. اما بانک سامان این خدمت را با شرایط خوبی به متقاضیان ارائه کرده است. در ادامه ویژگی این خدمت از بانک سامان بیان خواهد شد؛

بیمه خانه امن سامان چه ویژگی‌هایی دارد؟

خرید بیمه خانه امن سامان به افرادی توصیه می‌شود که به دنبال تکیه گاهی استوار و پشتیبانی قابل اعتماد و وسیله‌ای مطمئن برای جبران خسارات ناشی از آتش سوزی، صاعقه، انفجار و … منزل و اثاثیه خود هستند. در واقع خرید این نوع بیمه سامان خسارات ناشی از بلایای طبیعی و غیرطبیعی را جبران کرده و آسودگی خاطر را برای خریداران آن به همراه دارد.

این بیمه هزینه‌های خسارت اثاثیه منزل، جانی، معالجه بیمه گذار و اعضای خانواده وی یا پرداخت غرامت اشخاص ثالث بر اثر حادثه وارد شده به آن‌ها را پوشش می‌دهد.

راز آسمان پایتخت

پرداخت هزینه‌های اجاره و اسکان موقت بیمه گذار و خانواده ایشان یا تکمیل و بازسازی منزل تحت پوشش آن‌ها و امکان دریافت انواع پوشش‌های بیمه‌ای مانند آتش سوزی، صاعقه، انفجار، زلزله، سیل و طغیان آب، طوفان و تندباد، ضایعات ناشی از برف و باران، ترکیدگی لوله آب، سقوط هواپیما و … از جمله دیگر خدمات این بیمه نامه محسوب می‌شود.

بیمه ساختمان بانک سامان-کاماپرس

نکات قابل توجه برای مشتریان بیمه ساختمان بانک سامان

تمامی مشتریان حقیقی و حقوقی بانک به منظور حفظ واحدهای مسکونی خود از حوادث طبیعی و غیرطبیعی امکان خرید این بیمه نامه را دارند. بعد از درخواست مشتریان، کارشناس بیمه از محل مورد نظر آن‌ها بازدید خواهد کرد تا متناسب با مکان مشخص شده بیمه نامه تبیین شود. در صورتی که خسارت برای منزل مسکونی به وجود بیاید، مشتریان باید در اولین فرصت و حداکثر ظرف مدت پنج روز از زمان وقوع حادثه بیمه گر را به یکی از روش‌های شفاهی، کتبی یا تلفنی آگاه کنند تا در اسرع وقت کارشناسان به محل مراجعه کرده و شرایط را مورد بررسی قرار بدهند. بیمه گذاران نباید تا زمان حضور کارشناسان هیچ گونه تغییراتی را در محل حادثه ایجاد کنند. تنها در صورتی امکان تغییر در محل حادثه ضروری است که مانع از توسعه و گسترش خسارات و خرابی‌ها شود.

مزایای استفاده از خدمت بیمه خانه امن سامان

لازم به ذکر است هرگاه بیمه گذار از خرید این خدمت پشیمان شود، امکان فسخ آن را دارد و حتی می‌تواند برای دریافت مابه التفاوت حق بیمه، نسبت به مدت باقی مانده، درخواست بدهد.

در صورتی که قصد بیمه منزل خود را با شرایط مذکور دارید، بهتر است به صورت حضوری به یکی از شعب بانک سامان مراجعه کرده و برای خدمت یادشده درخواست بدهید.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک سامان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز