ثبت نام وام 150 میلیونی خرید کالا و اقساط 6 میلیون و 500 هزار تومانی

بانک قرض الحسنه مهر ایران به منظور حمایت از رونق تولید و اشتغال زایی و همچنین افزایش قدرت خرید مردم، طرح تسهیلاتی به نام «کالا کارت» ارائه کرده است. سقف این تسهیلات خرید کالا به 150 میلیون تومان می‌رسد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام بانکی، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، افرادی که مایل به دریافت وام 150 میلیون تومانی بانک مهر ایران هستند باید ضامن رسمی داشته باشند. این تسهیلات سود ندارد و تنها به آن کارمزد چهار درصدی تعلق می‌گیرد. افرادی که مایل به دریافت این تسهیلات هستند باید بدانند که تنها با مبلغ دریافتی امکان خرید از فروشگاه‌های طرف قرارداد را دارند. ضمنا نباید در سیستم بانکی بدهی معوق یا چک برگشتی داشته باشند. بازپرداخت این تسهیلات با توجه به مدت زمان بازپرداخت منعطف است. با توجه به شرایط وام گیرنده امکان پرداخت اقساط شش ماهه، 9 ماهه، 12 ماهه، 18 ماهه یا 24 ماهه وجود دارد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

با در نظر گرفتن سقف مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 6 میلیون و 513 هزار و 738 تومان خواهد بود. کل سود تسهیلات به 6 میلیون و 329 هزار و 720 تومان است. جمع رقم وام و سود آن نیز 157 میلیون و 889 هزار و 720 تومان خواهد بود.

نکات مهم که قبل از دریافت وام کالا کارت باید به آن توجه داشت

این تسهیلات تنها به منظور خرید اقساطی کالا پرداخت می‌شود و بانک در قبال محصولات خریداری شده وام گیرندگان مسئولیتی ندارد. همچنین این مجموعه مسئول بهای کالای مورد نظر و موجودی انبار فروشندگان و خدمات ارائه شده توسط پذیرندگان در طرح کالا کارت نخواهد بود. به همین دلیل وام گیرندگان باید قبل از درخواست و دریافت تسهیلات مذکور درخصوص پذیرنده‌ها نهایت دقت را به کار ببرند.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک قرض الحسنه مهر ایران
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز