دریافت وام قرض الحسنه 300 میلیون تومانی بانک سپه با اقساط ۵ میلیون تومانی

لست سکند

با توجه به جایگاه قرض الحسنه در اقتصاد کشور و لزوم ترویج فرهنگ قرض الحسنه و تبلیغات موثر در سطح گسترده و ارائه خدمات به مردم، بانک سپه طرحی به نام «نگین امید» را تبیین کرده است. براساس این طرح افراد امکان درخواست برای تسهیلات قرض الحسنه 300 میلیون تومانی را دارند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام بانکی، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، افرادی امکان درخواست تسهیلات 300 میلیون تومانی بانک سپه را دارند که در یکی از شعب سپرده قرض الحسنه افتتاح کرده و حداقل یک ماه و حداکثر 18 ماه از خواب سپرده ایشان گذشته باشد. ضمانت صلی برای دریافت این تسهیلات داشتن ضامن رسمی و اعتبار شغلی اعلام شده است. این تسهیلات کاملا قرض الحسنه بوده و تنها بانک برای تامین هزینه‌های خود از آن کارمزد دو درصدی دریافت می‌کند. سقف مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات منعطف بوده و بین 12 ماه تا 60 ماه اعلام شده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

با توجه به شرایط ذکرشده برای دریافت وام، میزان هر قسط 5 میلیون و 258 هزار و 328 تومان خواهد بود. کل سود تسهیلات به 15 میلیون و 499 هزار و 681 تومان می‌رسد. جمع رقم وام و سود آن نیز 315 میلیون و 699 هزار و 681 تومان خواهد بود.

آشنایی با برخی از خدمات پولی و مالی بانک سپه

بانک سپه چهاردهم اردیبهشت 98 سال پیش با سرمایه تقریبا 388 هزار تومانی فعالیت خود را آغاز کرد. این مجموعه فعال مالی و اقتصادی کشور در خصوص افتتاح انواع سپرده، امور حوالجات ارزی، گشایش اعتبار اسنادی، ابلاغ و تایید اعتبارات، صدور ضمانت نامه ارزی و دیگر خدمات مجاز پولی و بانکی به مشتریان خود خدمت رسانی می‌کند. بانک سپه در ارائه خدمات در عرصه بین المللی نیز مورد توجه مشتریان ساکن در خارج کشور است.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک سپه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

10 دیدگاه برای “دریافت وام قرض الحسنه 300 میلیون تومانی بانک سپه با اقساط ۵ میلیون تومانی

  1. حسین گفته:

    اگه من پول برا سپرده داشتم که دیگه نیاز به وام نداشتم پس گول خودتون نزنید مردم عاقل هستن ما همین وام فرزندآوری منو بدین حالا ۹ ماه ثبت نام کردم ۱۸۰ نفر دیگه جلوم هست تو شعبه شهرستانمون

    • نصیبه علی پور گفته:

      وام فرزندآوری بستگی به بانک داره بعضی ها بودجه ندارن مثل بانک های دولتی .سعی کنید بانک خصوصی انتخاب کنید مثل بانک شهر یا پارسیان و پاسارگاد ..

  2. منیر گفته:

    سلام پسرم سپرده در بانک سپه نگین امید گذاشتن برای دو ماه بود آنقدر کش دادن رسید به پنج ماه و با 23% با دو ضامن وام دادن که ای کاش نمی‌گذاشتیم ….

  3. علی اصغر گفته:

    سلام. اگر نیت شما خیر باشد وخداپسند دعا میکنم عاقبت بخیر باشید چراکه به عنوان مسئول سعی در باز کردن گره ای هستید ازخودم بگویم. بازنشسته ای بیش نیستم تصادفی نمودم مقصر نامیدنم احتیاج مبرم به ۱۵۰ میلیون رادارم ۱۰۰ میلیون درمقابل سند اتومبیلم که آن هم ۸۸ میلیون شود دریافت نمودم ماهی ۸ میلیون بهره این مبلغ را پرداخت میکنم حال اگر کمکی به من می‌شود لااقل شبها می‌میتوانستم بخوابم.

  4. باوی گفته:

    من نود میلیون سپرده گذاشتم بانک سپه سه ماهه طرح نگین اتیه بعداز سه ماه صدوهشتاد میخواد بده تازه باسود 23صدرد ماهی چهار ونیم تا پنج میلیون

  5. محمد ابراهیم گفته:

    خبر شفاف نیست . مگر اینکه فرمول محاسبه‌ی آنرا منتشر کنید . چه مبلغ سپرده‌گذاران و چه مدت را در فرایند محاسبات باید شفاف ذکر شود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز