تولید ماسک و ژل ضدعفونی کننده در «شیرین عسل»

لست سکند

مدیرعامل گروه صنایع غذایی شیرین عسل از تولید 4 هزار لیتر الکل و 10 هزار ماسک خبر داد و تاکید کرد: این مسیر تا اشباع کامل بازار ادامه خواهد داشت.

به گزارش کاماپرس، بنابراعلام شیرین عسل، یونس ژائله” در نشستی با حضور خبرنگاران گفت: در شرایط بحرانی حاضر  وظیفه خود دانستیم تا مسیر تمامی کارخانجات کنسانتره را به تولید الکل و مواد ضدعفونی کننده تغییر دهیم که روزانه 4 هزار لیتر الکل، بیش از 150 هزار ژل ضد عفونی کننده و 10 هزار ماسک تولید کنیم. همچنین سعی داریم این کار را تا اشباع کامل بازار و شکست کامل ویروس کرونا ادامه دهیم.

مدیرعامل گروه صنایع غذایی شیرین عسل با اشاره به اینکه در شرایط بحران ویروس کرونا و دفاع بیولوژیکی قرار داریم و درآمد  اکثر کسبه ها به صفر رسیده است. عنوان کرد: تمامی توانمان را اکنون بر روی تولید الکل اتانول متمرکز کرده‌ایم تا بتوانیم علاوه بر الكل، ژل ضد عفونی کننده و ماسک مورد نیاز استان را تولید کنیم.

وی با بیان اینکه از مدیریت استان نیز انتظار می رود ارزاق عمومی را تامین و کالای اساسی در استان وجود داشته باشد، اظهار کرد: با توجه به اینکه به پایان سال نزدیک می شویم،  46 هزار کیلوگرم برنج و 4 هزار کیلوگرم گوشت تازه نیز برای مستمندان توزیع خواهد شد.

راز آسمان پایتخت

ژائله به خدمات اتاق در این راستا اشاره و خاطرنشان کرد: جا دارد از اتاق ایران که 5 میلیارد ریال بابت خرید الكل کمک کرده تقدیر و تشکر کنیم و همچنان منتظر کمک‌های صاحبان سرمایه در این برهه حساس هستیم.

مدیرعامل گروه صنایع غذایی شیرین عسل  در مورد وضعیت بهداشتی کارخانجات تولید صنایع غذایی در شرایط شیوع ویروس کرونا هم اظهار کرد: در کارخانجات مواد غذایی که دارای استاندارد های جهانی هستند، سیستم های کنترل ایزو و بهداشتی در بالاترین سطح خود قرار دارد و امکان ندارد کسی با لباس شخصی وارد خط تولید شود. لباس مخصوص، کلاه و روکش کفش از جمله مواردی است که در این کارخانجات باید رعایت شود. همچنین محیط‌هایی که در تماس مستقیم قرار دارند به‌صورت روزانه و مستمر ضدعفونی می‌شوند.

مرتبط با : شیرین عسلیونس ژائله سعدآباد
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز