تهرانی ها از تعطیلات نوروز برنگشتند / چرا تهران خلوت است؟

تهرانی ها از تعطیلات نوروز برنگشتند / چرا تهران خلوت است؟-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

صبح امروز، 14 فروردین 1403 حجم تردد خودرو در معابر پایتخت حدود یک‌سوم روزهای عادی بود، به طوری که شهروندان تهرانی برای رسیدن به محل کار خود به جای 45 دقیقه معطلی در ترافیک یا ایستگاه‌های مترو و اتوبوس با صرف حدودا 15 دقیقه وقت، به محل کار خود رسیدند.

به گزارش کاماپرس، مشاهدات میدانی از نبض ترافیک اولین روز کاری تهران در سال 1403 نشان می‌دهد که وضعیت تردد خودروها و همینطور مسافران حمل و نقل عمومی تا حدودی شبیه روزهای جمعه و تعطیلی‌هاست. به طوری که عبور و مرور خودرو و رفت و آمد شهروندان در سطح شهر، در صبح امروز از جمعه بیشتر اما به مراتب از روزهای کاری هفته، کمتر بود.

به نقل از کانال تلگرام دنیای اقتصاد، وضعیت این روز خلوت تهران حاکی از آن است که بخش قابل توجهی از مسافران نوروزی هنوز به مبدا برنگشته‌اند و احتمالاً این وضعیت تا پایان این هفته ادامه می‌یابد.

در همین رابطه رییس پلیس ترافیک شهری  نیز با بیان اینکه یک میلیون مسافر هنوز به به شهرهای خود بازنگشته‌اند، گفت: از این تعداد 600 هزار نفر تهرانی هستند و هنوز به پایتخت برنگشته‌اند.

راز آسمان پایتخت

به نقل از تسنیم، بیشترین انباشت مسافر در شهرهای مازندران، گیلان، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی و نوار ساحلی جنوب یعنی خوزستان، بوشهر و هرمزگان بوده است.

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز