تعطیلی کافه ها، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه های زنانه تا پایان هفته

لست سکند

مشاغلی که به سبب اپیدمی ویروس کرونا با کمبود تقاضا و نبود مشتری مواجه گردیده بودند اینبار با بحران جدید تعطیلی اجباری دست به گریبانند.

به گزارش کاماپرس، کرونا اولین بار در اواخر اسفند ماه سال گذشته باعث تعطیلی مشاغل گردید، این تعطیلی که با تعطیلی نوروز همزمان گردید صدمه جبران ناپذیری به بسیاری از مشاغل وارد آورد و اکنون پس از گذشت حدود هشت ماه مجددا برای برخی مشاغل با عنوان مشاغل پر ریسک رغم خورده است .

تعطیلی جدید براساس اطلاعیه رئیس اتاق اصناف تهران از امروز دوشنبه 5 آبان آغاز و تا پایان هفته جاری ادامه دارد و متن این اطلاعیه با این عنوان منتشر شده است :«تعطیلی صنوف پرریسک به علت کرونا تا پایان هفته ادامه دارد».

قاسم نوده فراهانی در گفت‌وگو با فارس، از تمدید تعطیلی برخی صنوف پرریسک خبر داد و اظهار داشتَ: صنوف شامل گروه‎های شغلی 3 و 4 مانند هفته‌های گذشته همچنان تعطیل و صنوف گروه‌های شغلی 1 و 2 با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مجاز به ادامه فعالیت خود هستند.

رئیس اتاق اصناف همچنین ادامه داد: گروه‌های شغلی 3 و 4 در حوزه اصناف شامل آرایشگاه‌های زنانه، سالن های زیبایی، تالارهای پذیرایی، چایخانه‌ها، کافه‌ها، قهوه خانه قرار دارند که بنابر تصویب شورای ملی کرونا تا پایان هفته جاری تعطیل هستند.

راز آسمان پایتخت

وی با تاکید بر اینکه تمامی صنوف مکلف به رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند، خاطر نشان ساخت: در صورت مشاهده تخلف در این زمینه براساس دستور قضائی واحدهای صنفی متخلف پلمب می گردند.

نوده فراهانی در پایان گفت: تعطیلی صنوف پرخطر از امروز 5 آبان ماه 99 آغاز و تا پایان هفته جاری ادامه دار خواهد بود.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز