تجاوز به ۶ زن در مقابل چشم همسرانشان

تجاوز به شش زن-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

محمد غمخوار که یکی از سرشناس‌ترین روزنامه‌نگاران حوادث ایران است، با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی خود، فضای رسانه‌ای کشور را شوکه کرد.

به گزارش کاماپرس، این روزنامه‌نگار حوادث که در حال حاضر در روزنامه‌ جام‌جم قلم‌می‌زند، از یکی از تلخ‌ترین تجربه‌های روزنامه‌نگاری‌اش پرده برداشت.

غمخوار نوشت: امروز یکی از هولناک‌ترین جنایت ها را در صفحه حوادث کار کردیم. اعضای یک باند سرقت مسلحانه و خشن خانه در تهران دستگیر شدند که پس از ورود به خانه ها، به شش زن مقابل چشم شوهرشان تجاوز کردند. یکی از مردان صاحبخانه در جریان سرقت سکته کرد و فوت شد.

 

تجاوز به شش زن مقابل چشم همسران-کاماپرس

راز آسمان پایتخت
به نقل از روزنامه جام جم، شش عضو این باند تبهکار و سابقه‌دار که به صورت مسلحانه به خانه‌ها دستبرد زده و طی سرقت‌، زنان را در مقابل همسرانشان مورد تجاوز قرار داده بودند، بازداشت شدند.
در ادامه گزارش با اشاره به شکایات صورت گرفته در رابطه با این پرونده، آمده است: شهریور امسال مردی در شعبه هفتم بازپرسی دادسرای ناحیه ۳۴ تهران، شکایت خود را مطرح کرد. به گفته او سارقان که 6 فرد مسلح بودند، به زور وارد خانه او در شمال تهران شده و دست و پای خودش و همسرش را با تهدید و کتک بستند. پس از دستبرد به گاوصندوق و سرقت محتویات آن که حدود 5 میلیارد دلار، طلا و سکه و اموال قیمتی و آنتیک بود، دست‌وپای همسرش را باز کرده و بعد از شکنجه، مقابل چشمانش به او تجاوز کردند.
چند روز بعد مرد تاجری با مراجعه به پلیس تهران شکایت مشابهی را مطرح کرد و از سرقت اموال خانه به ارزش 40 میلیارد تومان خبر داد. در ادامه زنان و مردان دیگری نیز از سرقت‌ مسلحانه از منازلشان در شمال تهران اطلاع دادند. همچنین معلوم شد سارقان به جز سرقت، چند نفر از زنان را نیز مقابل همسرانشان مورد تجاوز قرار داده‌اند.

نحوه دستگیری متهمان

سرانجام یکی از شاکیان در بوستانی با یکی از سارقان روبرو شده و بعد از ضرب و شتم، او را به پلیس 110 تحویل می‌دهد. فرد دستگیر شده که سهیل نام داشت، ابتدا منکر هرنوع جرمی شد، اما در نهایت نسبت به سرقت از خانه شاکی و چند نفر دیگر اعتراف کرد. بعد از اعتراف نفر دستگیر شده، 4 همدست او و سرکرده باند به نام مهرداد نیز بازداشت شدند.

مهرداد؛ سرکرده باند در جریان تحقیقات اعتراف کرد که 4 بار به اتهام سرقت خانه به زندان افتاده و بعد از آزادی به دلیل علاقه به خفاش سیاه، گروهی به این نام تشکیل داده است. او  در ادامه تحقیقات همچنین به تجاوز زنان مقابل چشم همسرانشان اعتراف کرد و  پس از وی، سایر اعضای باند نیز به جرایم خود اعتراف کردند.

احتمال قتل در پرونده

در ادامه تحقیقات، ماموران به سرنخ‌های جدیدی رسیدند. در جریان یکی از این سرقت‌ها مرد خانواده در مقابل آنها مقاومت کرده ولی سارقان او را کتک زدند و این فرد براثر شوک ناشی از این درگیری سکته قلبی و با وجود انتقال به بیمارستان فوت کرده است.

به نقل از روزنامه جام جم، محمد ولدی‌بیرانوند بازپرس شعبه هفتم دادسرای ناحیه ۳۴ تهران درباره پرونده، عنوان کرد: به دنبال اعتراف اعضای باند، تحقیقات در خصوص سرقت مقرون‌به‌آزار آنان و برای رازگشایی دیگر جرایم‌ ادامه دارد. همچنین بخشی از این پرونده که به آزار شیطانی متهمان در مورد زنان مالباخته مرتبط بوده به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شده است.

انتهای پیام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

5 دیدگاه برای “تجاوز به ۶ زن در مقابل چشم همسرانشان

  1. م. ه گفته:

    تف به شرفتان. تف به شرف پدر و مادري كه عرضه تربيت فرزند ندارند. تف به هرچي بي ناموسه. اينها را بسپاريد به همان آقايان شوهرها تا حسابشان را برسند.

    • رضا گفته:

      باز هم خوبه خود مردم اينا رو توي پارك ديدن و تحويل 110 دادند، وگرنه داستان اين شياطين همچنان در حال تكرار بود.

  2. مصطفی گفته:

    نتیجه فقر فرهنگی و سستی ایمان است ، برای ضعف در تربیت دینی و مذهبی باید هزینه گزافی پرداخت

  3. استقلال گفته:

    ذات بد نیکو نگردد آن که بنیانش کج این افراد حرام زاده های حرام لقمه ای هستند که زمین نیز نباید آنان را به تن بگیرید. فقط و فقط با خوراک سگ های هار ولگرد شوند.

  4. رضایی گفته:

    امان از نطفه حروم و لقمه حروم ، قطعا این به ظاهر ادمها از هرحیوانی پست ترند . با حفظ احترام به حیوانات البته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز