بیمه ایران؛ پیشگام در استفاده از فناوری های نوین

تورهای مسافرتی لحظه آخر

شرکت بیمه ایران که یکی از باسابقه‌ترین بنگاه‌های اقتصادی کشور است و فعالیت خود را از سال 1314 آغاز کرده، همیشه سعی دارد تا از تکنولوژی‌ها، سامانه‌ها و ابزارهای نوین استفاده حداکثری داشته باشد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس ممکن است سازمان‌های قدیمی‌تر و ساختارمند در به روز‌آوری و همگام‌سازی خود با تکنولوژی‌های روز دچار چالش شوند. گاهی در این‌گونه سازمان‌ها نسبت به فناوری‌های نوین ارتباطی و اطلاعاتی مقاومت وجود دارد. چنین دیدگاهی می‌تواند سازمان را در رقابت با رقبای جوان مجهز به دانش و فناوری روز به عقب براند.

شرکت بیمه ایران به‌رغم سابقه زیاد خود، سعی کرده تا در عین حفظ ریشه‌های خود از تکنولوژی روز بهره ببرد. در همین راستا شرکت سهامی بیمه ایران به‌تازگی سامانه «بیمه ایران من» را راه‌اندازی کرده است. هدف این سامانه ارائه خدمات الکترونیکی به مشتریان است.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

سامانه بیمه ایران من چه خدمات ارائه می‌کند؟

این سامانه خدمات مختلف بیمه ایران از جمله محاسبه نرخ بیمه، خرید بیمه‌نامه، تمدید بیمه، ثبت خسارات، پرداخت حق بیمه، استعلام اصالت بیمه‌نامه و … را به‌صورت برخط ارائه می‌کند. کاربران می‌توانند با مراجعه به سایت بیمه ایران من در آن ثبت‌نام کرده و از خدمات متنوع و آنلاین سامانه بهره‌مند شوند.

انتهای پیام

مرتبط با : بیمه ایران
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز