بیمه مسافرتی چه شرایط و مزیت هایی دارد؟

بیمه مسافرتی بانک در سفرهای خارجی از مسافر یا همان بیمه‌گزار حمایت می‌کند و دغدغه‌های فرد را بابت هزینه‌ها و دیگر حوادث احتمالی که ممکن است پیش بیاید، آسوده می‌ کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

همه ساله چندین هزاران نفر به خارج از کشور مسافرت می کنند، در حالی‌که اکثر آنها از مزایای بیمه مسافرتی بهره‌مند هستند، عده کمی از آنان می‌توانند از خدمات بیمه ای مناسب در زمان نیاز و ضرورت استفاده نمایند. بسیاری از آنها ناگزیرند هزینه های گزافی را به هنگام بروز حادثه یا بیماری در مراکز درمانی پرداخت کنند.

اگر دانستن پوشش‌های بیمه مسافرتی سوال شما هم است پیشنهاد می‌کنیم با کاماپرس همراه شوید تا با معرفی بیمه مسافرتی سامان از مزایای آن با بهره‌مند شوید.

بیمه مسافرتی اختصاصی بانک سامان در اقدامی جدید، به گونه‌ای طراحی شده است تا به هنگام بروز حادثه در هر نقطه‌ای از جهان خدمات مندرج در جداول تعهدات را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به بیمه شده ارائه دهد.

راز آسمان پایتخت

این بیمه نامه، هزینه های پزشکی و برخی دیگر از خساراتی که ممکن است برای مسافر در حین سفر اتفاق بیافتد را به بهترین وجه تحت پوشش قرار می دهد.

در صورتی که قصد مسافرت به سایر کشورها رادارید، با استفاده از بیمه‌نامه مسافرتی، نگران هزینه‌های پزشکی و برخی دیگر از خسارات در حین سفر نباشید.

مزایای بیمه مسافرتی بانک سامان

ارائه خدمات کمک‌رسانی به صورت 24 ساعته و در تمام نقاط جهان، پرداخت هزینه‌های خسارت به صورت مستقیم به مراکز درمان در سراسر جهان و پشتیبانی اپراتور فارسی‌زبان در هر زمان و هر مکان از مزیای استفاده بیمه مسافرتی بانک سامان است.

خوب است بدانید، عدم نیاز بیمه‌گذار به پرداخت هزینه‌ها در سفر و رجوع مجدد به شرکت بیمه جهت دریافت آن‌ها، رسیدگی به شکایات و پیگیری خسارات از طریق شعب بیمه سامان و عدم نیاز به پیگیری امور از طریق شرکت‌های خارجی، امکان استفاده از پوشش بیمه‌ای شامل فوریت‌های دندان‌پزشکی، سرقت یا مفقود شدن گذرنامه، گواهینامه رانندگی و شناسنامه در خارج از کشور و …از دیگر ویژگی‌های این بیمه به شمار می‌رود.

امکان استفاده از بیمه‌نامه مسافرتی تا شش ماه پس از تاریخ صدور بیمه‌نامه

برای دریافت این محصول باید تمامی اشخاص (اعم از مشتریان شناخته‌شده یا مشتریان گذری) مشروط به همراه داشتن گذرنامه می‌توانند جهت خرید بیمه مسافرتی اقدام کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک سامان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز