دریافت بیمه شخص ثالت بانک سامان چه شرایط و مزیتی دارد؟

تور لحظه آخری-کاماپرس

بیمه شخص ثالث بانک سامان در میان انواع طرح‌های بیمه‌ای که ارائه می‌شوند، همچنان پرمخاطب‌ترین انواع بیمه‌ها است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

بدون شک یکی از دلایل اصلی سهم بالای بیمه شخص ثالث در بازار ایران، اجباری بودن آن است. خرید بیمه شخص ثالث به‌دلیل میزان پوشش خسارت در حواث رانندگی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. از این‌رو انتخاب بهترین و ارزانترین بیمه ثالث خودرو یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های اصلی مالکان خودرو در زمان خرید و تمدید بیمه شخص ثالث خودرو تبدیل شده است. کاماپرس در این مطلب با توضیحات جامعی از چگونگی دریافت و تهیه بیمه نامه ثالث خودرو بانک سامان شما را از مزایای آن آشنا خواهد کرد.

مزایای بیمه ثالث خودرو بانک سامان

پوشش خسارت مالی بیمه شخص ثالث بانک سامان تمامی خسارت‌های وارده به‌تمامی اموال منقول و غیرمنقول شخص ثالث را جبران می‌کند. همچنین امکان استفاده از پوشش حوادث راننده و جبران خسارت جانی (بدنی) راننده از مزایای بیمه ثالث خودرو در بانک سامان است.

راز آسمان پایتخت

خوب است بدانید، اگر مالک وسیله نقلیه موتوری به هر دلیل بیمه‌نامه شخص ثالث نخریده یا از بیمه‌نامه قبلی‌اش یک روز گذشته باشد معادل حق بیمه به‌صورت روزشمار جریمه می‌شود. برای دریافت بیمه‌نامه شخص ثالث کافی است با همراه داشتن کارت شناسایی خودرو و بیمه‌نامه سال گذشته خودرو بیمه‌نامه شخص ثالث را خریداری کنید. صدور بیمه‌نامه شخص ثالث صرفاً به نام بیمه‌گذار امکان‌پذیر است. درصورتی‌که بیمه‌نامه سال قبل متعلق به سایر شرکت‌های بیمه‌ای بوده و از تاریخ انقضای آن گذشته یا بیمه‌گذار تمایل به دریافت پوشش مالی بیش از میزان اعلامی در سال جاری باشند یا از تاریخ بیمه‌نامه صادره توسط بیمه سامان بیش از 60 روز گذشته باشد، نیاز به بازدید از خودرو است. در صورت مفقودشدن بیمه ثالث امکان صدور المثنی برای آن وجود ندارد. تمامی اشخاص حقیقی با 18 سال سن می‌توانند نسبت به دریافت بیمه شخص ثالث اقدام کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک سامان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز