بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی الکامپ تهران 1401

نمایشگاه بین المللی الکامپ تهران-کاماپرس

بیست و ششمین نمایشگاه بین­‌المللی الکامپ که قرار بود از روز 19 آبان ماه 1401به مدت 4 روز در محل دائمی نمایشگاه­ های بین‌­المللی تهران برگزار شود، کنسل شد.

به گزارش کاماپرس، نمایشگاه بین‌­المللی الکترونیک، رایانه و تجارت الکترونیک که با عنوان “الکامپ” شناخته می­‌شود یکی از رویدادهای تأثیرگذار و ارزشمند در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور است که هر ساله با حضور فعالان این حوزه در محل دائمی نمایشگاه‌­های بین‌­المللی تهران برگزار می‌­شود. در این نمایشگاه تولیدکنندگان محصولات الکترونیکی، شرکت ­های خدمات کامپیوتری، شرکت‌­ها و متخصصان حوزه IT ، استارت­آپ­ها  و سایر فعالان این صنعت جهت معرفی خدمات، محصولات و آخرین دستاوردهای خود حضور دارند.

این نمایشگاه طی دو سال گذشته به دلیل بیماری همه‌­گیری کرونا برگزار نشد. آخرین دوره این رویداد در تیر ماه سال 1398 در محل نمایشگاه بین‌­المللی تهران با حضور بیش از 200 شرکت فعال در این حوزه برگزار شد.

کیومیتا

کیومیتا به عنوان نماینده اصلی و وارد ‌کننده انواع ماشین‌های اداری، تجهیزات ‌فروشگاهی، تجهیزات آموزشی و مانیتور صنعتی با برند‌‌های مختلف در ایران به فعالیت می‌پردازد و تمامی کالا‌های خود را با بهترین قیمت و کیفیت همراه با گارانتی به فروش می‌رساند. این مجموعه هر نوع تجهیزات، لوازم اداری و الکترونیکی که یک کسب و کار کوچک تا بزرگ برای بهبود وضعیت خود نیاز دارد را ارائه می‌دهد و با داشتن نماد و مجوز‌های قانونی از سوی مرکز تجارت الکترونیکی (اینماد)، اتحادیه کشوری، ساماندهی و انجمن صنفی کارفرمایی اعتماد شما را از خرید دو چندان کرده است. برای مشاوره رایگان قبل از خرید با شماره 02158637 تماس بگیرید.

راست چین

راست چین در الکامپ 98 جلساتی را با حضور فعالان اکوسیستم استارتاپی برگزار کرد که این دیدارها زمینه همکاری‌های مفیدتر جهت رفاه کاربران و توسعه کسب‌وکارهای آنلاین را فراهم کرد.

راز آسمان پایتخت

مجموعه راست چین در بیست‌وششمین نمایشگاه الکامپ حضور نخواهد داشت اما جهت حمایت از کسب‌وکارهای آنلاین طرحی ارائه کرده است که از طریق آن تمامی افراد می‌توانند از مشاوره تلفنی رایگان کارشناسان، آموزش‌های رایگان طراحی سایت و قالب رایگان فروشگاهی تیمچه استفاده کنند. در کنار تسهیلات رایگان راست چین برندهای بزرگ دیگری حضور دارند. بنابراین کسب‌وکارهای آسیب‌دیده می‌توانند بدون دغدغه فروشگاه آنلاین خود را در فضای امن وب پیاده‌سازی کنند.

شماره تماس مشاوره رایگان: 03831124  داخلی 202 و 215

کمپین حمایت از کسب و کارهای آنلاین

موسسه حقوقی امیران

موسسه حقوقی امیران با بیش از 15 سال سابقه در زمینه امورثبتی چون، ثبت شرکت ، ثبت برند، خرید و فروش شرکت، خرید و فروش رتبه، اخذ توکن و … فعالیت میکند و در کمترین فرصت با وجود کارشناسانی مجرب خدمات شما را به انجام میرساند.برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید 02632752353 ، 09022630400

نویسنده: مینا عشرتی پور

انتهای پیام

مرتبط با : راست چینکیومیتاموسسه حقوقی امیران
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز