بورس زمستان را پرنوسان و با افت شروع کرد

بورس امروز پس از چند افزایش و کاهش بالاخره در پایان معاملات روز با ۲۷۰۱ واحد کاهش در رقم یک میلیون و ۴۳۶ هزار واحد ایستاد.

به گزارش کاماپرس، بورس در اولین روز زمستان در ساعات ابتدایی معاملات  تا رقم یک میلیون و 429  هزار واحد کاهش داشت، اما در ساعات میانی به رقم یک میلیون و 444 هزار واحد رسید.

معامله‌گران امروز یک میلیون معامله به ارزش ۱۰۷ هزار و ۳۲ میلیارد ریال انجام دادند.

به گزارش ایسنا، شاخص کل بورس امروز با ۲۷۰۱ واحد کاهش در رقم یک میلیون و ۴۳۶ هزار واحد ایستاد. این در حالی است که شاخص کل با معیار هم وزن ۴۵۹۵ واحد افزایش یافت و رقم ۴۵۲ هزار و ۴۳۴ واحد را ثبت کرد.

نمادها بیشترین تاثیر مثبت

راز آسمان پایتخت

سرمایه گذاری تامین اجتماعی، ایران خودرو، فولاد مبارکه اصفهان، پالایش نفت اصفهان و معدنی و صنعتی گلگهر نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل فولاد خوزستان و گروه مپنا نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

همچنین سرمایه گذاری تامین اجتماعی، پالایش نفت اصفهان، ایران خودرو، باما، بانک تجارت، ملی صنایع مس ایران و سایپا نمادهای پربیننده این بازار را تشکیل دادند.

شاخص کل فرابورس هم با ۲۵۵ واحد افزایش رقم ۱۹ هزار و ۹۴۴ واحد را ثبت کرد. در این بازار ۷۳۳ هزار معامله به ارزش ۵۵ هزار و ۱۴۲ میلیارد ریال انجام شد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

پتروشیمی مارون، بیمه پاسارگاد، هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه، پتروشیمی زاگرس و بیمه تجارت نو نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل پلیمر آریاساسول و بانک دی نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.

نمادهای پربیننده بورس

لیست نمادهای پربیننده این بازار از برق و انرژی پیوندگستر پارس، سرمایه گذاری مالی سپهر صادرات، بانک دی، کشت و صنعت دشت خرم‌دره، توسعه مسیر برق گیلان، صنایع چوب خزر کاسپین و پتروشیمی ارومیه تشکیل شده است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز بورس، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز