بورس با 52 هزار واحد ریزش در آستانه سقوط به کانال پایین تر

تورهای مسافرتی لحظه آخر

شاخص بورس امروز چهارشنبه 12 شهریورماه 99 نیز در ادامه ریزش های متوالی این هفته با 52 هزار واحد کاهش مواجه شد و در آستانه شکستن کف کانال یک میلیون و 600 هزار واحدی قرار گرفت.

به گزارش کاماپرس، نگرانی سهامداران از وضعیت بازار سهام امروز چهارشنبه 12 شهریورماه در پایان آخرین روز معاملات این هفته عمق بیشتری پیدا کرد چرا که علاوه بر ریزش شاخص کل، شاخص هم وزن هم افت قابل توجهی داشت و بازار به کف کانال یک میلیون و 600 هزار واحدی که به باور برخی کارشناسان آستانه سقوط شدید بازار است، نزدیک تر شد.

در معاملات امروز صف های فروش در سهام های بزرگ بازار به چشم می خورد و به نظر نمی رسید حمایتی که از حقوقی ها انتظار می رفت اتفاق افتاده باشد.

بر این اساس شاخص کل با افت ۵۲ هزارو ۹۰۵ واحدی به عدد یک میلیون و ۶۳۱ هزار واحد و شاخص هم وزن نیز با افت ۶ هزار واحدی، به عدد ۴۴۹ هزار و ۳۷۴ واحد رسید.

نماد‌های فارس، فولاد، شستا، فملی و شپنا که همه از شرکت های بزرگ و نمادهای شاخص ساز بازار به شمار می روند با کاهش قیمت بیشترین تاثیر را در افت شاخص داشتند البته نماد‌های فملی، فولاد، شپنا، وتجارت و خودرو از پر بیننده‌های بازار بودند که این پربازدید بودن می تواند نشان از نگرانی سهامداران حقیقی و بازدید مکرر آنها از این نمادها به امید تغییر وضعیت باشد.

راز آسمان پایتخت

در بازار فرابورس نیز وضعیت بهتر از بورس نبود و شاخص کل فرابورس با کاهش ۴۳۱ واحدی به عدد ۱۷ هزار و ۳۵۷ واحد رسید و نماد‌های کگهر، مارون و اریا بیشترین تاثیر را در افت شاخص داشت. برخی از نمادهای این بازار در روزهای هفته گذشته با حمایت حقوقی ها کمی از دامنه زیان خود کاستند اما این هفته چنین حمایتی وجود نداشت و نمادی همچون آریا که رشد های پیاپی آن را در بازار دوماهه اخیر شاهد بودیم امروز نیز با صف فروش میلیونی مواجه بود.

اخبار مهم بورس را بخوانید:

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز