عرضه اولیه خاطره‌انگیز شستا 22 شهریور 200 درصد افزایش سرمایه می‌دهد

لست سکند

شرکت سرمایه گذاری صبا تامین که عرضه اولیه های سالجاری با عرضه سهام این شرکت افتتاح شد، زمان جدیدی برای  برگزاری مجمع فوق العاده و تعیین تکلیف افزایش سرمایه ۲۰۰ درصدی اعلام کرد.

به گزارش کاماپرس، صبا تامین آغاز کننده عرضه اولیه های امسال بورس بود و با وجود آن که این روزها بورس حال و روز مساعدی ندارد، خاطره این عرضه اولیه و سود و بازدهی آن برای سهامداران کماکان شیرین است.

اگر مردادماه و دهه اول شهریورماه را کنار بگذاریم، صبا تامین یکی از  پرچمداران سودآوری در میان شرکت های عرضه اولیه‌ای امسال بوده است.

سهام شرکت سرمایه گذاری صبا تامین با نماد صبا در 4 ماهه ابتدایی سال ۲۲۰/۵ درصد برای خریدارانش سودآوری داشت و رتبه دوم بازدهی را در میان شرکت های تازه وارد بورس به خود اختصاص داد.

بورس بعد از این عرضه اولیه، در چهار ماه ابتدایی سال روزهای درخشانی را سپری کرد و سودآوری مطلوبی نصیب سرمایه گذاران شد اما چنان که پیشتر هم پیش بینی می شد حباب قیمت در برخی سهام ها شکل گرفت و این روزها شاهد افول بورس هستیم.

راز آسمان پایتخت

22 شهریورماه تاریخ جدید مجمع صبا تامین

به هر شکل این شرکت عرضه اولیه تابعه شستا قرار بود روز گذشته – سه شنبه 11 شهریورماه 1399 – مجمع عمومی فوق العاده خود را برگزار کند اما این مجمع لغو شد.

بنا به اعلام بورس پرس، سرمایه گذاری صبا تامین که مجمع فوق العاده دیروز را لغو کرده حالا زمان جدید تصمیم گیری درخصوص افزایش سرمایه را اعلام کرده است.

بر اساس تصمیم مسئولان صبا تامین، مجمع “صبا” ساعت 15 روز شنبه 22 شهریور در خیابان ولیعصر ، بالاتر از خیابان جام جم ، نرسیده به چهار راه پارک وی ، مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش برگزار می شود و در این مجمع برای افزایش سرمایه 200 درصدی این شرکت تصیمیم گیری خواهد شد.

اخبار مهم بورس را بخوانید:

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : صبا تامین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “عرضه اولیه خاطره‌انگیز شستا 22 شهریور 200 درصد افزایش سرمایه می‌دهد

  1. آروشا گفته:

    ان شا الله سود خوبی نصیب سهام داران خودش بکنه پس دیگه فکر کنم حداقل این ماه دو برابر ۲۵درصد قبلی سود بده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز