بهترین کتاب کمک درسی پنجم کدام است؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

کودکان مراحل رشد فراوانی دارند، آن‌ها در ده سالگی یادگیری شناختی‌شان رشد پیدا می‌کنند و حتی در یادگیری تحصیلی‌شان پیشرفت پیدا می‌کنند. از این روست که کتاب‌های کمک‌درسی برای پنجم دبستانی‌ها بسیار متنوع‌اند و همین تنوع می‌تواند انتخاب بهترین کتاب کمک درسی پنجم را سخت کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار کتاب‌های کمک درسی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، تفکر انتقادی، انگیزه برای استقلال، دایره لغات غنی و درک دیدگاه‌های دیگر از دیگر ویژگی‌های 10 سالگی و درواقع، کلاس پنجم است. بسیاری از والدین در حدود 10 سالگی فرزندشان متوجه می‌شوند که او مانند بزرگسالان فکر می‌کند و در آستانه نوجوانی است.

کودکان کلاس پنجمی، می‌توانند افکار خود را درباره رویدادها بیان کنند. از این روست که معمولا توصیه می‌شود در کنار بهترین کتاب کمک درسی پنجم ، تفکر انتقادی را نیز بیاموزند. در کلاس پنجم است که کودکان علاقه پیدا می‌کنند تا کتاب‌های پیچیده و طولانی‌تری را بخوانند. به همین علت، از خرید کتاب کمک درسی پنجم استقبال می‌کنند. یادگیری کودکان کلاس پنجمی به گونه‌ای بیشتر می‌شوند که شروع به یادگیری مطالب پیچیده‌تر کتاب‌های درسی می‌کنند و برای پایه‌های بالاتر آماده می‌شوند.

در ریاضیات، دانش آموزان 10 ساله با کسرها کار می‌کنند، مهارت‌های ضرب و تقسیم خود را تقویت می‌کنند و مفاهیم پیچیده‌تر هندسه را می‌آموزند. از یک کودک 10 ساله می‌توان انتظار داشت که تقارن اشکال و جبر اولیه را یاد بگیرد. خرید کتاب کمک درسی پنجم در این مواقع، به گسترش تفکر انتزاعی دانش‌آموزان کمک می‌کند. برای درک بیشتر این موضوع در ادامه اهداف کلاس پنجم ابتدایی معرفی می‌شوند؛

راز آسمان پایتخت

اهداف پایه پنجم ابتدایی چیست؟

درس فارسی پایه پنجم ابتدایی، درست‌نویسی و آموزه‌های زبانی را سنجش می‌کند. همچنین باعث تقویت سواد ادراکی کلاس پنجمی‌ها شده و توانایی آفرینش نوشتاری آن‌ها را افزایش می‌دهد. در این مقطع، دانش‌آموزان می‌توانند از بهترین کتاب کمک درسی پنجم ابتدایی، کتاب کار فارسی پنجم دبستان خیلی سبز بهره ببرند. این کتاب را می‌توان از کتابانه تهیه کرد.

توانایی مقایسه اعداد، انجام عملیات مانند جمع و تفریق کسرها واعداد مخلوط، جمع و تفریق اعداد اعشاری، جمع وتفریق اعداد مرکب، تخمین، ضرب تخمینی و… ،توانایی شناسایی و انجام تقارن، به دست آوردن مساحت چند ضلعی‌ها و دیگر اجسام هندسی آن چیزی است که از درس ریاضی کلاس پنجم ابتدایی می‌توان آموخت. کتاب‌های کارپاچینو گاج، کلاغ سفید و البته کتاب ای کیو EQ جامع پنجم که از کتابانه قابل خریداری هستند، می‌توانند در این درس مفید باشند.

درس علوم نیز یکی دیگر از درس‌های مهم پایه پنجم ابتدایی است. اهداف این درس، شناخت گیاهان و جانوران، شناخت شکل‌های مختلف مواد و انرژی، شناخت روش‌های بهینه استفاده از انرژی و آشنایی با سیاره زمین را شامل می‌شود. همچنین در این درس دانش‌آموزان با قسمت‌های مختلف بدن و کارکردشان آشنایی پیدا می‌کنند. علاوه بر این، پرورش نگرش مسئولانه در خصوص حفاظت از محیط زیست، نگرش حفاظت از مواد و منابع تولیدکننده‌ی انرژی و نگرش لزوم حفظ سلامتی بدن و رعایت بهداشت فردی و جمعی از دیگر اهدافی هستند که برای علوم پنجم دبستان در نظر گرفته شده‌اند.

مهارت برقراری ارتباط، مهارت اندازه‌گیری، مهارت تفسیر و استنباط، مهارت پیش‌بینی و مهارت فرضیه سازی را دانش‌اموزان از علوم پنجم ابتدایی فرا می‌گیرند.

خرید کتاب کمک درسی پنجم

کتاب ماجراهای من و درسام علوم پنجم دبستان خیلی سبز و کتاب کارپوچینو علوم پنجم دبستان گاج از بهترین کتاب‌هایی هستند که برای علوم پنجم ابتدایی می‌توان تهیه کرد.

البته، کتاب ماجراهای من و درسام جامع خیلی سبز یا کتاب دروس طلایی پنجم دبستان کاگو را نیز می‌توان از کتابانه تهیه کرد. این کتاب‌ها همانطور که از اسمشان بر می‌آید جامع هستند و تمامی دروس را در برمی‌گیرند.

این روزها در میان تعداد زیاد فروشگاه‌های اینترنتی، خرید کتاب از یک فروشگاه تخصصی می‌تواند دارای مزیت‌های فراوانی باشد. فروشگاه آنلاین کتابانه با هدف از میان برداشتن فاصله‌ی میان ناشران و خوانندگان فعالیت می‌کند. مجموعه‌ کتابانه از زمستان سال 1386 شروع به فعالیت کرد. این فروشگاه ابتدا کار را در زمینه‌ کتاب‌های کمک درسی و کنکوری آغاز کرد و اکنون وب‌سایت کتابانه فرصت خرید بهترین کتابها را به صورت اینترنتی و غیرحضوری فراهم کرده است.

انتهای پیام

مرتبط با : کتابانه
ایده سبز
رایانه کمک
اوج آرام
دادپویان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز