برای رفع تیرگی دور چشم چه کار کنیم؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

یکی از حساس‌ترین نقاط بدن، پوست دور چشم است. عدم رسیدگی کافی به این قسمت ممکن است باعث بروز چین و چروک و یا تیرگی دور چشم شود. به همین دلیل، استفاده از محصولات تخصصی برای مراقبت و محافظت از این ناحیه بسیار اهمیت دارد.

به گزارش کاماپرس، استفاده از کرم‌های دور چشم بهترین و ساده‌ترین روش برای مراقبت از این ناحیه است. تیرگی اطراف چشم به عواملی مانند ژنتیک، سن و اشعه‌ خورشید بستگی دارد. به علاوه، گاهی اوقات مایعات بین بافتی، زیر پوست جمع شده و باعث پف کردن اطراف چشم می‌شوند. راه حل تمام این مشکلات، استفاده از کرم دور چشم است. اما این کرم دقیقاً چه کار می‌کند؟

فواید استفاده از کرم دور چشم

برخی افراد تصور می‌کنند که کرم‌های مرطوب‌کننده می‌تواند به سلامت پوست دور چشم کمک کند و این مواد تفاوتی با کرم‌های دور چشم ندارند. اما واقعیت این است که ساختار اصلی کرم‌های دور چشم از آب و گلیسیرین بوده و وجود این مواد کمک می‌کند تا کرم راحت‌تر جذب پوست شود. به علاوه، برخی از این کرم‌ها به طور تخصصی برای رفع تیرگی یا رفع چین و چروک دور چشم فرمولاسیون می‌شوند. به طور کلی، یک کرم دور چشم خوب دارای ویژگی‌هایی چون روشن‌کنندگی، ویتامین‌رسانی، ترمیم و جوانسازی، بازسازی سلول‌های پوست، آبرسانی و سفت‌کنندگی پوست دور چشم است.

بهترین کرم‌ دور چشم چیست؟

برندها و محصولات زیادی برای مراقبت از نواحی دور چشم وجود دارد و ممکن است باعث سردرگمی خریداران شود. در حال حاضر، بهترین برندهای موجود در این زمینه عبارتند از: استی لادر، استوری درم، بالانس، کلینیک و امبریولیس.

اغلب این برندها دارای محصولات «های کپی» یا درجه 2 هستند که در دبی و ترکیه تولید می‌شوند. اینگونه محصولات، کیفیت بسیار پایین‌تری نسبت به محصولات اورجینال دارند. اما علاقمندان به خرید محصولات اورجینال می‌توانند با خیال راحت کالای مورد نظر خود را از مجموعه سوراو تهیه نمایند. این فروشگاه، بهترین برندهای دنیا را به صورت مستقیم و بدون واسطه از اروپا و کانادا تامین کرده و در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. تمامی محصولات موجود در این فروشگاه با ضمانت اصالت کالا و در سریع‌ترین زمان ممکن به دست مشتریان خواهد رسید.

راز آسمان پایتخت

در ادامه، نمونه‌های از محصولات دور چشم این برندها معرفی خواهد شد.

کرم دور چشم بالانس مدل Snake venom

محصولات برند بالانس ساخت کشور انگلیس است. کرم دور چشم Snake venom حاوی سم مار و کلاژن دریایی بوده و این ترکیبات در روشن شدن نواحی دور چشم بسیار تاثیرگذار است. مصرف‌کنندگان این کرم تنها با چهار هفته استفاده مداوم می‌توانند شاهد کم شدن پف، تیرگی و چین و چروک دور چشم باشند.

کرم دور چشم کلینیک Clinique مدل all about eyes

این کرم ساخت کشور آمریکا است و کیفیت بسیار مطلوبی دارد. کرم دور چشم all about eyes خشکی و شلی دور چشم را برطرف کرده و به رفع تیرگی و پف‌های کیسه‌مانند کمک می‌کند. این محصول از ترکیباتی چون عصاره ریشه توت چینی، کافئین، فیتو اسفینگوزین، عصاره میوه زیتون، عصاره برگ چای سبز و عصاره سبوس گندم تشکیل شده است. کرم all about eyes با انواع مختلف پوست‌ها سازگار خواهد بود.

ژل کرم دور چشم استی لادر مدل DayWear

این کرم محصول کشور انگلستان بوده و یک ژل آبرسان با قدرت آنتی اکسیدانی است. ترکیبات به کار رفته در این کرم موجب محافظت از پوست اطراف چشم در برابر خشکی و پیری می‌شود. به علاوه، استفاده از این محصول برای رفع تیرگی و پف‌های دور چشم بسیار موثر است. کرم DayWear برای انواع پوست‌ها مناسب بوده و موجب ترمیم و بازسازی پوست خواهد شد.

کرم دور چشم امبریولیس Embryolisse

محصولات برند امبریولیس ساخت کشور فرانسه است. این کرم برای استفاده آقایان و خانم‌های بالای 15 سال مناسب بوده و تاثیر فوق‌العاده‌ای بر روی تیرگی و چین و چروک‌های اطراف چشم دارد. کرم دور چشم امبریولیس از ترکیباتی چون ویتامین E و A، اسید هیالورونیک، روغن کنجد، آب گل گندم و آلانتوئین ساخته شده است.

کرم دور چشم استوری درم مدل آنتی رینکل فیس کانتور

این محصول ساخت کشور کره جنوبی بوده و به صورت تخصصی برای رفع چین و چروک‌های نواحی دور چشم طراحی شده است. این کرم خاصیت سفت‌کنندگی داشته و به بهبود بافت پوست کمک می‌کند. استوری درم برای ساخت این محصول از تکنولوژی اسموسل استفاده کرده تا تاثیر این کرم را چند برابر کند.

انتهای پیام

مرتبط با : فروشگاه سفیر
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز