۱۰ نکته برای آشنایی با محصولات آرایشی آموتیا

لوازم آرایشی همیشه در تمام دنیا طرفدار داشته و مستندات تاریخی نشان می‌دهند که حتی مصریان عهد باستان هم از لوازم آرایش استفاده می‌کرده‌اند. امروز هم لوازم آرایشی همچنان پرطرفدار است و با توجه به تمام پیشرفت‌های تکنولوژیک بشر، این محصولات با کیفیت بسیار بالاتر و تنوع بیشتر تولید می‌شوند و یکی از صنایع پولساز دنیا محسوب می‌شود.

در این بین شرکت‌هایی با تلاش در حوزه آرایش و بهداشت، سعی در جذب طرفداران و مصرف‌کنندگان خودشان دارند. برند «آموتیا» با شعار «زنانِ باارزش» نیز یکی از همین تولیدکنندگان است. معنای لغوی «آموتیا» ریشه در ایران باستان دارد و شاید به دوران هخامنشی برسد؛ این کلمه به معنای پرستار و دوشیزه به کار می‌‌رفته است. تلاش تیم مدیریتی آموتیا با تکیه بر برندسازی در دو بعد ساختاری و عملکردی محصولات تولیدی هدف‌گذاری شده است.

کاماپرس در ادامه به چند نکته درباره برند آموتیا می‌پردازد که دانستن آنها برای مصرف‌‌کنندگان جالب خواهد بود؛

۱. برند آموتیا در سال ۲۰۰۸ در شهر استانبولِ ترکیه، توسط گروهی در صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی تاسیس شد. در ادامه در سال ۲۰۱۱ تحت لیسانس کشور ایتالیا ،کل مجموعه تولید این برند به ایران منتقل شد. برند آموتیا یکی از برندهای ایرانی است که محصولات خود را با فرمولاسیون گیاهی و روغن آرگان به بازار عرضه می‌کند.

۲. از همان ابتدا، برند آموتیا محصولات خود را علاوه بر تامین نیاز داخلی، برای رقابت با کالای خارجی به بازار عرضه کرده است. این محصولات با گذراندن تست‌های متععد فنی و کسب اعتبارنامه‌های مختلف در زمینه فنی و کیفی، نظیر تست سلامت محصولات آرایشی چشمی مانند ریمل و خط چشم و تست سلامت محصولات آرایشی پوستی به مرحله فروش برای مصرف‌کنندگان می‌رسند.

راز آسمان پایتخت

۳. محصولات برند آموتیا در گروه آرایش صورت شامل رژگونه، پنکیک آرگان، هایلایتر مایع و …، گروه آرایش لب، محصولاتی مانند: رژلب مایع مات، رژلب استیک مات و در گروه آرایش چشم نیز انواع ریمل‌های هایپنوتیک، مجیشن، خط چشم اندلس دفینیشن و … می‌شود. کرم پودر آموتیا نیز به دلیل داشتن روغن آرگان از محبوبیت خاصی در بین مصرف کنندگان برخوردار است. این محصول، دارای تنوع رنگ بالا و مناسب انواع پوست‌هاست؛ مگر پوست‌هایی که چرب و مستعد جوش هستند. خط چشم مویی و نوک نمدی آموتیا نیز حاوی روغن آرگان است و یکی از ویژگیهای مهم این محصول، مقاومت آن در برابر رطوبت و چربی طبیعی پوست است.

۴. از پرفروش‌ترین محصولات برند آموتیا در سایت دیجی کالا، می‌توان به کرم پودر آموتیا مدل روغن آرگان شمارهt40 , t30 اشاره کرد.

۵. فرآیند تولید محصولات برند آموتیا در کارخانه به صورت کاملا مکانیزه بوده و استانداردهای بهداشتی و سلامت به شکل جدی در آن رعایت می‌شود. بخشی از فعالیت‌های تولیدی این برند به اشتغال‌آفرینی برای نیروی انسانی اختصاص داده شد.

۶. برند آموتیا به ظاهر بسته‌بندی محصولات و ساده‌سازی کارنامه فنی، تجاری و فرهنگی تولیدات بر روی جعبه‌های کوچک، شکیل و تمرکز بر لوگو و نشان تجاری شرکت، توجه دارد.

۷. برند آموتیا در تولید محصولات خود، به اصولی نظیر حمایت از حیوانات، تولیدات اخلاق مدارانه بامسئولیت اجتماعی و عوامل زیست‌محیطی توجه می‌کند. در حوزه محیط‌زیست، برند آموتیا با بکارگیری مواد اولیه جذب در طبیعت و درج نشان پی اِی پی با کدهای فنی مختلف این تعهد محیط زیستی را به انجام می‌رساند. نماد خرگوش روی محصولات، نیز دلالت به رعایت حقوق حیوانات دارد و از انجام آزمایشات مربوطه بر روی آنها امتناع می‌کند و حتی از همکاری با کلیه واحدهای صنعتی پژوهشی در این خصوص، خودداری می‌کند.

۸. بنا به ادعای مدیر سایت شرکت، کلیه محصولات با تمام استانداردهای روز جهان تولید می‌شوند که قابل رقابت با برندهای درجه اول اروپا نیز هستند. همچنین تمام محصولات تولید شده از نماد سیب سلامت استفاده می‌کنند، با شماره اختصاصی که به معنای سلامت بودن روند تولید و کیفیت ماده اولیه است.

۹. سلامت محور بودن کالا و احترام به حقوق مصرف‌کنندگان از نکات بارز تولیدات این برند است. نشان استوانه‌‌ای شکل روی بسته‌بندی محصولات آموتیا، مدت زمان مجاز مصرف بعد از بازگشایی پلمپ محصول را بیان می‌کند که از نقطه نظر سلامت محور، اهمیت زیادی دارد.

۱۰. صفحه شخصی برند آموتیا در اینستاگرام، ۳۴ هزار نفر دنبال کننده دارد.

مرتبط با : آموتیا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز