با انواع راهکار مجازی سازی دسکتاپ آشنا شوید + قیمت زیروکلاینت 1 شهریور 1401

امروزه استفاده از راهکارهای مجازی سازی دسکتاپ در راستای کاهش هزینه‌های اداری، سازمانی و صنعتی از اهمیت بالایی برخوردار است؛ با مجازی سازی دسکتاپ ادارات و سازمان‌ها استفاده از یک سرور قدرتمند را جایگزین چندین کامپیوتر سنتی و گران قیمت می‌کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار زیرو کلاینت ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، کامپیوترهای شخصی و سنتی با دارا بودن قطعات مستقل، هزینه‌های بسیاری را از جهت مصرف انرژی، هزینه نگهداری و تعمیر و استهلاک در محیط‌های سازمانی ایجاد می‌کنند. امروزه مجازی سازی دسکتاپ از طریق ابزارهایی چون زیروکلاینت ها و تین کلاینت ها بسیاری از این مشکلات را حل کرده است. کاماپرس در ادامه به بررسی مزایا و راهکارهای مجازی سازی دسکتاپ می‌پردازد.

مجازی سازی دسکتاپ و انواع آن

سازمان‌ها و ادارات معمولا برای انجام فعالیت‌های خود از یک یا چندین سرور استفاده می‌کنند که می‌توان از این سرورها برای مجازی سازی دسکتاپ بهره برد؛ بدین ترتیب با استفاده از تنها یک سرور قدرتمند برای پردازش امور و فعالیت‌ها، استفاده از کامپیوترهای شخصی و گران قیمت ضرورتی نخواهد داشت. این مسئله در نهایت سبب کاهش قابل توجه هزینه‌ها در این سازمان‌ها می‌شود.

واقع مجازی دسکتاپ دارای دو نوع دائمی و موقت است؛ درواقع کاربرانی که در سرویس مجازی سازی دسکتاپ(VDI) حضور دارند، خدمات مربوطه را به دو شکل دائمی و موقت دریافت می‌کنند.

راز آسمان پایتخت

چرا مجازی سازی دسکتاپ؟

مجازی سازی دسکتاپ معمولا با هدف کاهش بخش عمده‌ای از هزینه‌های سازمانی صورت می‌گیرد. ضمن این‌که با مجازی سازی دسکتاپ هرگونه ریسک از دست رفتن اطلاعات مهم سازمانی از بین می‌رود.از دیگر مزایای این شیوه می‌توان به بهینه سازی و عیب یابی آسان، شناخت نیازهای سخت افزاری پرسنل، مدیریت صحیح فعالیت روزانه کارکنان، دسترسی کامل به کامپیوتر شخصی پرسنل و غیره اشاره کرد.

راهکارهای مجازی دسکتاپ

مجازی دسکتاپ باید به شیوه صحیح و از طریق ابزارهای مطمئن صورت بگیرد؛ از جمله بهترین روش‌ها برای مجازی دسکتاپ خرید و تهیه زیرو کلاینت است. زیرو کلاینت در واقع یک سیستم کامپیوتری حداقلی است که با کمترین قطعات سخت افزاری، بیشترین کارایی را به کاربران ارائه می‌کند. درواقع کاربران از طریق زیرو کلاینت به دسکتاپ مجازی خود متصل شده و این دسکتاپ میز کار حقیقی آن‌ها است.

مجازی سازی دسکتاپ با زیرو کلاینت یونیوو

زیروکلاینت یونیوو یکی از محصولات مطمئن و با کیفیت در این زمینه است؛ از ویژگی‌های این محصول می‌توان به آسانی نصب، حذف سیستم عامل در سیستم های دسکتاپ، ارتقا امنیت، توسعه روان، پشتیبانی بهبود یافته و غیره اشاره کرد. قیمت زیرو کلاینت یونیوو و دیگر محصولات این برند از جمله تین کلاینت و مینی پی سی در ادامه آمده است؛

انتهای پیام

مرتبط با : بهین تکنولوژی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز