بارش تگرگ شدید در تهران اهالی پایتخت را غافلگیر کرد+ فیلم

لست سکند

بارش تگرگ شدید با دانه های درشت در حدود ساعت 15 و 35 دقیقه عصر امروز – پنجشنبه 14 فروردین ماه 1399 – اهالی پایتخت خصوصا مناطق غرب تهران را غافلگیر کرد.

بر اساس گزارش خبرنگار کاماپرس ، بارش تگرگ به صورت ناگهانی آغاز شد و  شدت بارش و بزرگی دانه های تگرگ به حدی بود که در سه دهه اخیر در غرب تهران بارش چنین تگرگی مشاهده نشده بود.
بارش تگرگ به حدی شدید بود که دزدگیر خودروها به صدا درآمد و صدای برخورد تگرگ به خودروها و ایرانیت های بام برخی ساختمان ها، شهروندان را وحشت زده کرد. با توجه به درشتی دانه های تگرگ برخی از شهروندان برای جلوگیری از خسارت به خودروهای خود روی آنها را با وسایلی همچون زیر انداز و پتو پوشاندند.
با توجه به این که دامنه بارش این تگرگ شدید و کم سابقه بیشتر نقاط غربی تهران را دربرگرفت ،احتمالا باغات شهریار نیز تحت تاثیر این تگرگ قرار گرفته و خسارت هایی نیز به این باغات وارد شده است.
تا لحظه تنظیم این خبر اعلامیه ای از سوی سازمان هواشناسی درباره تگرگ عصر امروز عصر تهران صادر نشده و خبری نیز از مراجع رسمی درباره خسارت های ناشی از تگرگ منتشر نشده است.

راز آسمان پایتخت

شایان ذکر است روز گذشته فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی از وزش باد و بارش باران و تگرگ و کاهش 6 درجه ای دما در تهران طی روز پنجشنبه خبر داده بود.

بارش شدید تگرگ در غرب تهران (تهرانسر) – پنجشنبه 14 فروردین ماه 1399
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز