همه چیز درباره اولین شاسی بلند برقی شورولت

تورهای مسافرتی لحظه آخر

شورولت اکوئیناکس مدل 2024 نخستین اکوئیناکس تمام برقی و نمایانگر آغاز عصری جدید برای شاسی‌بلندهای ساخت کمپانی شورولت است. شورولت اکوئیناکس مدل 2024 در مدل‌ها و تیپ‌های مختلفی به بازار عرضه می‌شود و امکان انتخاب دیفرانسیل جلو و سیستم چهار چرخ محرک را نیز برای مشتریان فراهم می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، از آن جاکه سال 2024 نخستین سال تولید شورولت اکوئیناکس برقی است، همه چیز آن جدید است. از سقف دو رنگ گرفته تا درب صندوق عقب اتوماتیک و سیستم اطلاعات و سرگرمی بسیار پیشرفته، به این ترتیب، گویا قرار است شورولت اکوئیناکس بازار شاسی‌بلندهای متوسط و تمام برقی را شگفت زده کند.

همه مدل‌های دیفرانسیل جلو شورولت اکوئیناکس مدل 2024 به یک موتور برقی بر روی محور جلو مجهز شده‌ که می‌تواند 213 اسب بخار نیرو و 320 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. با توجه به این‌که این خودرو جدید تاکنون وارد جاده‌ها نشده است، شتاب صفر تا صد نیز به صورت رسمی اعلام نشده ولی انتظار می‌رود این شتاب بین 6.5 تا 7.0 ثانیه باشد.

راز آسمان پایتخت

همه مدل‌های چهار چرخ محرک شورولت اکوئیناکس از دو موتور برقی بهره می‌برند که روی محورهای جلو و عقب تعبیه شده‌اند. این موتورها در مجموع 288 اسب بخار نیرو و 470 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کنند که برای رساندن شتاب صفر تا صد به عدد 5.9 ثانیه کفایت می‌کند.

کمپانی شورولت تاکنون برد شورولت اکوئیناکس را به طور رسمی اعلام نکرده است ولی برخی رسانه‌ها حداکثر برد مدل‌های دیفرانسیل جلو را 513 کیلومتر اعلام کرده‌اند. بدیهی است که این برد در مورد مدل‌های چهار چرخ محرک کاهش می‌یابد و به 458 کیلومتر می‌رسد.

کابین شورولت اکوئیناکس بسیار جادار است و چنانچه صندلی‌های عقب خوابانده شوند گنجایش فضای بار به 1614 لیتر افزایش می‌یابد. از دیگر تجهیزات داخل کابین می‌توان به گرمکن صندلی‌های جلو و غربیلک فرمان، نورپردازی فراگیر چند رنگ و سقف پانوراما اشاره کرد.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز