چگونه از وزارت نیرو خودرو اتوماتیک رایگان هدیه بگیریم؟ + جزییات

تورهای مسافرتی لحظه آخر

به گفته سخنگوی صنعت  برق مشترکان با کاهش مصرف برق می‌توانند علاوه بر برخورداری از مزایای طرح‌های تشویقی تعیین شده از سال گذشته، همچنین از جوایز غیرنقدی نیز بهره‌مند شوند که 300 خودرو اتوماتیک برخی از آن‌ها است.

به گزارش کاماپرس، مصطفی رجبی مشهدی مدیرعامل توانیر در یک برنامه تلویزیونی درمورد جوایز اهدایی وزارت نیرو به مشترکان کم‌مصرف برق اعلام کرد: سال گذشته شاهد همکاری خوب مردم و مشارکت 40 درصدی آنان در کاهش مصرف برق بودیم. بر این اساس پاداشی برای صرفه‌جویی پیش‌بینی کرده بودیم که همچنان به قوت خود باقی است.

وی با تاکید بر اینکه رایگان کردن قبوض برق برای مشترکان کم مصرف همچنان به قوت خود باقیست، گفت: علاوه‌بر‌آن جوایزی نفیس نیز در نظر گرفته شده که از آن جمله می‌توان 300 دستگاه خودرو مانند دنا و 207 را ذکر کرد که همگی اتوماتیک هستند. در کنار آن، جوایزی دیگر مانند لوازم خانگی، لوازم برقی، بسته‌های اینترنت رایگان و غیره نیز پیش‌بینی شده است.

بیشتر بخوانید:

معرفی سامانه باانرژی

رجبی مشهدی همچنین در رابطه با اقدام جدید توانیر در راستای کاهش مصرف برق مشترکان، تصریح کرد: در این راستا سایت و کمپینی تحت عنوان باانرژی تعبیه شده که طی آن، مشترکان با مراجعه به این سامانه به نشانی باانرژی دات آی آر و نصب این اپلیکیشن روی گوشی‌های هوشمند خود می‌توانند در جریان این روند قرار بگیرند و با اجرای روش‌های مطرح شده در این سامانه برای کاهش مصرف برق، درعین حفظ رفاه متناسب با کاهش مصرف برق، امتیاز بگیرند. بر اساس امتیازهای دریافت شده جوایز ارزنده‌ای به مشترکان اهدا خواهد شد.

راز آسمان پایتخت

وی با اشاره به امکانات نرم افزار با انرژی، افزود: در این نرم‌افزار یک شبیه‌ساز مصرف، طراحی شده که می‌توان با ثبت وسایل برقی خود در آن، میزان مصرف را تخمین زد. در صورت کاهش مصرف نسبت به مقدار مصرف سال گذشته -که قابل رویت است- به‌میزان 10 درصد، به مشترک امتیاز تعلق خواهد گرفت. و درصورت استمرار در کسب امتیاز جوایز ارزنده و بزرگی، غیر از جوایز دوره‌ای که هر 2 هفته یک‌بار و ماهیانه داده می‌شود، به وی اهدا خواهد شد.

سخنگوی شرکت برق اضافه کرد: مشترکان می‌توانند با رعایت راهکارهای ساده و استفاده صحیح از لوازم برقی، مانند کاهش مصرف در ساعات اوج بار، تنظیم دمای وسایل سرمایشی روی 24 درجه به‌بالا به‌تدریج امتیاز بگیرند. هرچه کاهش مصرف بیشتر باشد امتیازها بیشتر خواهد شد و امتیاز بیشتر به‌معنی شانس دریافت جایزه بزرگتر در قرعه‌کشی خواهد بود.

وی درمورد چگونگی دریافت این جوایز گفت: پیش‌بینی شده این جوایز هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی قابل خریداری باشد؛ یعنی برندگان، کمک‌هزینه‌هایی دریافت می‌کنند که با استفاده از آن بتوانند لوازم برقی مانند یخچال ماشین لباسشویی و ماشین ظرف‌شویی را خریداری کنند.

اهدای جوایز مختلف به دانش‌آموزان

رجبی مشهدی همچنین از اختصاص جوایزی به دانش‌آموزان خبر داد و گفت: دانش‌آموزان می‌توانند از طریق برنامه شاد در پویش با انرژی مشارکت داشته باشند و به‌محض ثبت نام هم بسته اینترنتی دریافت کنند و هم راهکارهایی توصیه شده برای کاهش مصرف انرژی را با رعایت ایمنی فرا بگیرند. پیش‌بینی می‌شود که دانش‌آموزان با عکس گرفتن از کنتور برق و ارسال آن طی هفته، علاوه بر دریافت بسته اینترنتی، با شرکت در قرعه‌کشی‌ ماهیانه، از تبلت و جوایز مربوط به خرید نوشت افزار و سایر موارد بهره‌مند شوند. گفتنی است این جوایز از هدایای ذکر شده که به والدین آن‌ها داده می‌شود مجزا است.

انتهای پیام

مرتبط با : توانیر
روکش مارال
آریاپی
رایانه کمک
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز