گران ترین کولر های گازی موجود در بازار چند؟

در روزهای گرم تابستانی هیچ چیز به اندازه کولر گازی پرقدرت با باد خنک خستگی را از بین نمی‌برد. بسیاری کولر گازی برای مناطق گرم و خشک ایران بسیار مناسب است و لازم است کاربران با توجه به در نظر داشتن هوا منطقه خود کولر مناسب را انتخاب کنند. بسیاری از کولرگازی‌های گران قیمت قدرت بیشتری در تولید باد خنک دارند و برای فضاهای بزرگ‎تر مناسب هستند. فروشگاه‌های اینترنتی با فراهم کردن شرایط خرید آسان در وقت و هزینه  افراد صرفه‌جویی می‌کنند.

کاماپرس در ادامه به معرفی پنج مدل از گران‌ترین کولرهای گازی موجود در بازار می‎پردازد:

کولر گازی 30000 ال‌ جی مدل LSN303HLV

اسپیلیت اینورتر ال جی یک کولر گازی قدرتمند است که در  سال 2020 وارد بازار شده است. این محصول دارای قابلیت اینورتور دوگانه است که علاوه بر یکنواخت‌سازی هوا در حین چرخش، باعث کاهش مصرف انرزی نیز می‎شود. این کولر دارای ظرفیت معادل 30 هزار است و وبرای دماهای 65 درجه و مناطق گرمسیری نیز قابل استفاده است. این محصل قابلیت تولید گرمایش نیز دارد و در فصول سرد نیز می‌توان از آن استفاده کرد. این کولر گازی می‌تواند باد سرد را 20 متر جلوتر پرتاب کند. این محصول به قیمت 116 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

کولر گازی 60 هزار پاکشوما مدل MPL60CH

این کولر گازی دارای ظرفیت 60 هزار است و برای محیط‌های بزرگ مانند بانک‌ها، ادارات و مدرسه‌ها قابل استفاده است. این محصول از نوع اسکرال ساخته شده در درون یونیت خارجی قرار گرفته است و با استفاده از کندانسور و فن می‌تواند گاز آمبرد آر 410  را آماده چرخش مجدد کند و باعث تبادل هوا سرد و گرم شود. این محصول دارای رده مصرف انرژی A است و از برق سه فاز 380 واتی استفاده می‌کند. کولر گازی ایستاده پاکشوما به قیمت 118 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

آریاک سفر

کولر گازی ایستاده وست کول مدل WSC-R060HC

این کولر گازی وست کول جزو برندهای ایرانی با عمر زباد کویل‌های متفاوت و بلوفین است که در دو نوع معمولی و اینورتر تولید می‎شود. این محصول فضا کمی اشغال می‌کند و میزان برق مصرفی آن پایین است. این کولر پر قدرت برای خنک کردن مکان‌ها و سالن‌هایی به وسعت 140 تا 160 متر مربع مناسب است و می‌تواند باد خنک را 10 متر پرتاب کند. خروجی هوا از کولر به صورت عمودی، افقی و چپ و راست است. از دیگر مزیت‌های این محصول یون‌های آنتی باکتریال پلاسما و صدا کم در حین استفاده است. این کولر وست کول به قیمت 118 میلیون تومان به فروش می‌‎رسد.

کولر گازی ایستاده گری 55000 مدل T2 MATIC-H55H3

این کولر قابل استفاده برای مناطق معتدل و حاره‎ای است و طراحی زیبایی دارد و می‌توان برای سرمایش سالن‌های بزرگ از آن استفاده کرد. رده مصرف انرژی این محصول B است و دارای کمپرسور اسکرال است. به کمک نمایشگر ال ای دی به راحتی می‌توان دما کولر را تنظبم کرد. این محصول دارای سیستم حالت خواب و توربو و سیستم روشن شدن مجدد به طور خودکار است. این محصول قدرت بالایی در پرتاب باد خنک در هر چهار جهت دارد و به قیمت 132 میلیون تومان به فروش می‎‌‎رسد.

کولر گازی ایستاده گری 60000 سری تاور TOWER-S60H3 T3

این محصول دارای ظرفیت 60 هزار است و برای استفاده در فضاهای بزرگ مانند اداره‌ها و سالن‌ها قابل استفاده است. این محصول عملکرد سرمایشی و گرمایشی دارد و برای همه فصول سال قابل استفاده است. کمپرسور روتاری این محصول کم‌مصرف و کم‌صدا است و این کولر قابل استفاده در مناطق گرم و حاره‌ای T3 است. این محصول به قیمت 116 میلیون تومان به فروش می‎‌رسد.

انتهای پیام

مرتبط با : ال جیپاکشوما
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز