انواع سیستم‌ های پوز POS یا کارتخوان

کارتخوان-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

سیستم‌های پوز یا کارتخوان‌ها یک راه حل ساده برای مدیریت پرداخت‌ها در کسب و کارهای مختلف هستند. این سیستم‌ها تراکنش‌ها را ساده کرده و امکان خرید و پرداخت مالیات بر فروش را برای مشتریان فراهم‌ می‌کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ باک، بورس و بیمه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، پوز را اغلب به عنوان یک پایانه فروشگاه داخلی در نظر گرفته‌ می‌گیرند؛ اما‌ می‌توان از آنها برای خریدهای آنلاین هم استفاده کرد. در این بخش انواع سیستم‌های پوز را‌ می‌شناسیم تا متناسب با کسب و کار خود به سراغ یکی از آنها بروید.

1. سیستم پوز موبایلی

نرم افزارهای پوز روی گوشی‌های هوشمند امکان مدیریت پرداخت‌ها، موجودی و اطلاعات مشتریان را فراهم‌ می‌کنند. این برنامه‌ها معمولا رایگان هستند و اگر موجودی زیادی را مدیریت نمی‌کنید، یک انتخاب مقرون به صرفه برای مدیریت امور مالی خواهند بود.

2. سیستم پوز تبلت

تبلت‌های اندروید و آپیدها یکی از محبوب‌ترین ابزارها برای نصب نرم افزارهای پوز و استفاده در مراکز مختلف، به خصوص رستوران‌ها و کافه‌ها هستند. بسیاری از برنامه‌های پوز برای تبلت‌ها رایگان بوده و برخی از آنها هزینه اشتراک دریافت‌ می‌کنند. این سیستم‌های پوز برای مدیریت موجودی‌های پیچیده و ردیابی هزینه، درآمد و حقوق کارمندان انتخاب مناسبی خواهند بود.

راز آسمان پایتخت

3. پایانه‌های فروش یا صندوق‌های فروشگاهی

این سیستم‌های پوز را معمولا روی پیشخوان فروشگاه‌های مختلف‌ می‌توان دید. این سیستم‌ها مبتنی بر نرم افزار و سخت افزار بوده و معمولا نیاز به دسترسی اینترنتی دارند. این سیستم‌ها با داشتن امکانات پیشرفته و کامل،‌ می‌توانند برای انواع کسب و کارهای متوسط تا بزرگ انتخاب خوبی باشند.

صندوق‌های فروشگاهی-کاماپرس

4. سیستم پوز آنلاین

با یک کارتخوان آنلاین می‌توانید از سخت افزار خودتان که ممکن است کامپیوتر شخصی یا تبلت باشد، استفاده کنید. این سیستم‌ها حداقل هزینه راه اندازی را دارند و برای کسب و کارهایی که به دنبال یک راه حل سریع‌ می‌گردند، مثل خرده فروشان یا کافه‌های کوچک، انتخاب خوبی خواهند بود.

5. کیوسک‌های دیجیتالی پوز لمسی

این سیستم‌های پوز، کاملا پیشرفته بوده و برای اهداف خاصی باید به سراغ آنها رفت. به عنوان مثال این کیوسک را در سینماها برای خرید بلیط یا در نمایشگاه‌های بزرگ برای آشنایی با محصولات و خرید آنها استفاده‌ می‌کنند. این سیستم‌ها برای فروش هرگونه بلیت انتخاب خوبی هستند؛ به جز این‌ می‌توان در مراکز درمانی نیز از این سیستم‌های پوز کیوسکی استفاده کرد.

کیوسک‌های دیجیتالی پوز لمسی-کاماپرس

6. سیستم‌های POS چند کاناله

اگر کسب و کار شما به گونه‌ای است که محصولات خود را در بیش از یک مکان حضوری یا آنلاین به فروش‌ می‌رسانید، سیستم‌های پوز چند کاناله را به شما پیشنهاد‌ می‌دهیم. این سیستم‌ها برای فروشگاه‌های آنلاین، رسانه‌های اجتماعی و هر نوع شرکت فعال در حوزه تجارت الکترونیک، بهترین انتخاب هستند.

7. سیستم‌های پوز منبع باز

در نهایت به سیستم‌های کارتخوان منبع باز‌ می‌رسیم که امکان سفارشی سازی آنها را با توجه به الزامات کسب و کارتان دارید. این سیستم‌های پوز برای سفارشی سازی نیاز به همکاری با مهندسان نرم افزار دارند و ممکن است شخصی سازی آنها هزینه زیادی داشته باشد. بنابراین برای مشاغل بزرگ با اهداف خاص، گزینه بهتری خواهند بود.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز