اقامت در ساحل دریای خزر در یک هتل پنج ستاره

هتل ریکسوس واتر ورلد-کاماپرس

 بسیاری از گردشگران در طول سفر به قزاقستان ترجیح می‌دهند در یک هتل لوکس و مجلل اوقات خود را سپری کنند و از استراحت در ساحل دریای خزر لذت ببرند. کیفیت هتل و رضایت از محل اقامت تا حد زیادی تضمین‌کننده یک سفر خوب و خاطره‌انگیز است.

در ادامه این گزارش، کاماپرس به معرفی یک هتل پنج ستاره که افراد در طول سفر به اکتائو و اقامت در ساحل دریای خزر می‌توانند از آن لذت ببرند، ‌پرداخته است.

هتل ریکسوس واتر ورلد

ریکسوس واتر ورلد تنها هتل پنج ستاره اکتائو است که به تازگی و در سال 2020 به دنبال افزایش گردشگران افتتاح شده است. این هتل مجلل و باشکوه دارای 500 اتاق و در ساحل دریای خزر واقع شده است. فاصله هتل با اکتائو 20 کیلومتر است و از فرودگاه بین‌المللی نیز فقط 48 کیلومتر فاصله دارد. نزدیکی به دریا یکی از مزیت‌های این هتل است که گردشگران در مدت اقامت خود به راحتی می‌توانند به ساحل دسترسی پیدا کنند و از سفر خود نهایت لذت را ببرند. امکان دسترسی به هتل با ویلچر نیز وجود دارد.

فرهنگ قزاستان در طراحی و معماری هتل ریکسوس واتر ورلد و شیوه مهمانداری آن بارز بوده و فرصت مناسبی برای گردشگران برای آشنایی با فرهنگ این کشور است.

لذت اقامت در هتل پنج ستاره

هتل ریکسوس واتر ورلد دارای پذیرش 24 ساعته، ترانسفر فرودگاهی، وای فای و سرویس اتاق رایگاه است. یکی از مزیت‌های این هتل، داشتن اتاق‌های دارای تراس است که فضای دنج و شخصی در اختیار گردشگران قرار می‌دهد. بعضی از تراس‌های این هتل منظره رو به ساحل دارد و افراد می‌توانند در آن با صرف نوشیدنی و لذت بردن از منظره دریا اوقات خوشی را سپری کنند.

راز آسمان پایتخت

همه اتاق‌های این هتل دارای تهیه هوا برای مطلوب کردن دما هستند و حمام خصوصی، سشوار، تلویزیون و میز در هر اتاق وجود دارد. یکی از امکانات و مزیت‌های اتاق‌های شخصی این هتل، صندوق امانات است که گردشگران با خیال راحت می‌توانند وسیله‌های قیمتی و با ارزش خود را به آنجا بسپارند.

خدمات و امکانات هتل ریکسوس واتر ورلد

در این هتل امکان استفاده از باشگاه ورزشی و زمین تنیس برای گردشگران در طول مدت اقامتشان وجود دارد. استخر فصلی فضا باز نیز در فصول گرم گزینه مناسبی برای تفریح و سپری کردن اوقات محسوب می‌شود. صبحانه در این هتل پنج ستاره به صورت روزانه سرو می‌شود و افراد می‌توانند از غذاهای متنوع آمریکایی و بین‌المللی بوفه‌ها و رستوران‌های آن لذت ببرند. در این مجموعه اتاق‌های مخصوص سیگار کشیدن هم وجود دارد که آسایش و راحتی افراد سیگاری و دیگران را فراهم می‌کند. مسافران می‌توانند از خدمات اسپا و ماساژ این هتل استفاده کنند و خستگی خود را از بین ببرند. رستوران‌ها و بارهای مختلفی در رکسوس واتر ورلد وجود دارد که افراد با سلیقه‌های متنوع می‌توانند از وعده غذایی مورد نظر خود لذت ببرند.

هتل 5 ستاره-کاماپرس

بهترین زمان برای اقامت در هتل

هوای قزاقستان در طول زمستان بسیار سرد است و میانگین دما به 5 درجه سانتی‌گراد می‌رسد. تحت بعضی شرایط به دلیل بارش برف و باران، میانگین دمای هوا تا منفی 10 درجه نیز می‌تواند متغیر باشد که در این بازه زمانی، استخر فضا باز هتل قابل استفاده نیست و گردشگران نمی‌توانند به بسیاری از تفریحات آبی بپردازند. با این حال در این زمان، هزینه سفر و اقامت در هتل کمتر از سایر فصول است. البته در فصلهای بهار و پاییز دمای هوا بهتر است و خبری از بارش‌های طولانی مدت نیست.

بهترین زمان برای اقامت در هتل ریکسوس واتر ورلد فصل تابستان است و گردشگران می‌توانند از همه تفریحات لذت ببرند. تعداد زیادی از گردشگران در این بازه زمانی سفر می‌کنند و به دلیل افزایش حجم سفرها، هزینه اقامت در هتل بیشتر خواهد بود. استخر فضا باز این هتل از ماه می تا سپتامبر دایر است و مسافران می‌توانند از یک روز آفتابی نهایت استفاده را ببرند.

اقامت در هتل پنج ستاره با آژانس گردشگری توربین

آژانس گردشگری “توربین” از معدود برگزارکننده‌های تورهای خارجی است که در کشورهای مختلف نمایندگی دارد و به ارائه خدمات خاص و لاکچری سفر می‌پردازد. این مجموعه بیش از 13 سال تجربه و سابقه در زمینه گردشگری و برگزاری تورهای مختلف دارد. کادر باتجربه توربین تلاش می‌کنند که خاطرات خوبی از سفر برای گردشگران و مسافران رقم بزنند.

انتهای پیام

مرتبط با : توربین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “اقامت در ساحل دریای خزر در یک هتل پنج ستاره

  1. آرین منافی گفته:

    من که کمتر از هتل 5 ستاره تو مسافرتام نمیرم چون اصلا ارزش نداره تو چندروزی که ادم میره بیرون قشنگ باید پول خرج کنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز