اطلاعات جدید از تفنگی که شینزو آبه را کشت

تورهای مسافرتی لحظه آخر

منابع اطلاعاتی ژاپن اعلام کرده‌اند، مردی که به شینزو آبه شلیک کرد، چندین مرحله تیراندازی آزمایشی با آن تفنگ انجام داده است.

منابع تحقیقاتی روز یکشنبه اعلام کردند مردی که متهم به تیراندازی شینزو آبه، نخست وزیر سابق ژاپن در شهر نارا در غرب این کشور بود، به پلیس گفته است که قبل از عملیات ترور چندین بار با همان اسلحه به صورت آزمایشی شلیک کرده است.

به گفته منابع مؤثق در اداره پلیس استان نارا، چندین تخته چوبی مربعی یک متری مملو از اسلحه از یک خودروی کوچک به نام مظنون، تتسویا یاماگامی 41 ساله کشف شد. این خودرو روز شنبه توقیف شد.

در هر یک از تخته‌های چوبی چندین سوراخ وجود دارد. به گفته این منابع، یاماگامی به پلیس گفت که از این تخته‌ها برای شلیک آزمایشی اسلحه استفاده کرده است.

پلیس در حال بررسی این است که آیا این حفرات ناشی از شلیک گلوله بوده‌اند یا خیر.

راز آسمان پایتخت

تعدادی سینی نیز که با فویل آلومینیومی پیچیده شده بودند، داخل خودرو پیدا شد. این منابع اذعان کردند که اندازه آنها شبیه به هم است و در حدود 25 سانتی متر طول، 35 سانتی متر عرض و 5 سانتی متر ارتفاع دارند.

یاماگامی که خودش هم یکی از اهالی شهر نارا است، گفته است که از سینی‌ها برای خشک کردن باروت استفاده می‌کرده است. پلیس ناحیه نارا جزئیات نحوه استفاده او از آنها را بررسی خواهد کرد.

مظنون حوالی ساعت 11:30 صبح جمعه (2:30 بامداد به وقت گرینویچ) به آبه دوبار از پشت شلیک کرد. نخست وزیر سابق که یکی از اعضای حزب حاکم لیبرال دموکرات به شمار می‌رود، در حال سخنرانی در مقابل یکی از ایستگاه‌های شرکت راه آهن کینتتسو به نام Yamato-Saidaiji بود تا خودش را به عنوان نماینده حزب لیبرال دموکرات ژاپن جهت نامزدی برای پارلمان ژاپن (دایت ملی) معرفی کند.

انتهای پیام

دادپویان
اوج آرام
ایده سبز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز