اسپکتر 2024 ؛ نخستین خودرو برقی رولزرویس

تورهای مسافرتی لحظه آخر

بنا به گفته کمپانی رولزرویس در تاریخ این شرکت هیچ خودرویی به اندازه خودرو لوکس اسپکتر که نخستین خودرو برقی این برند محسوب می‌شود مورد توجه قرار نگرفته و سفارش خرید دریافت نکرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، رولزرویس اسپکتر (Rolls-Royce Specter) مدل 2024 یک خودرو برقی دو در است که به دو موتور مجهز شده است. یک موتور برقی بر روی محور جلو و یک موتور بر روی محور عقب تعبیه شده است و در مجموع می‌توانند 577 اسب بخار نیرو و 900 نیوتن‌متر گشتاور تولید کنند. گیربکس از نوع تک سرعته اتوماتیک است و نیرو را بین هر چهار چرخ توزیع می‌کند.

با این که وزن رولزرویس اسپکتر 2024 نزدیک به 3000 کیلوگرم است ولی موتورهای قدرتمندش آن را قادر می‌سازند ظرف 4.5 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست بیابد.

رولزرویس اسپکتر 2024 به یک باتری 102 کیلوواتی مجهز شده است و طبق گفته کمپانی سازنده می‌تواند با یک بار شارژ مسافتی برابر با 530 کیلومتر را بپیماید.

در داخل کابین همه چیز زیبا به نظر می‌رسد و به خوبی ساخته و پرداخته شده است. از سطوح فلزی، چوبی و چرمی به خوبی استفاده شده است و یک ساعت آنالوگ نیز بر زیبایی کابین داخلی می‌افزاید. سقف Starlights آسمان پرستاره شب را بازسازی می‌کند و نمایی شگفت‌انگیز در برابر سرنشینان صندلی عقب قرار می‌دهد.

قیمت رولزرویس اسپکتر 2024 در حدود 330000 پوند اعلام شده است و از هم اکنون در بازارهای جهانی قابل خریداری است.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

آریاپی
آهن رویال
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز