سوزوکی سوئیفت 2024 ؛ یک سوپرمینی مجهز و کاربردی

سوزوکی سوئیفت مدل 2024 به نسبت پولی که برای خرید آن پرداخت می‌کنید واقعاً می‌ارزد چون به صورت استاندارد تجهیزات سخاوتمدان‌ ای در اختیارتان می‌گذارد و به لطف برخورداری از سیستم هیبردی خفیف مصرف بسیار کمی دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، پس از این که فورد فیستا از بازار کنار رفت، کلاس خودروهای سوپرمینی قدری خالی شد و به رنو کلیو و اپل کورسا مجال خودنمایی داد. این خودروها به تازگی فیس‌لیفت شده‌اند و ام جی3 جدید نیز به جمع آن‌ها پیوسته است. با این حال، آخرین و جدیدترین عضو این کلاس از خودروها سوزوکی سوئیفت است که نسل چهارم آن در سال 2024 وارد بازار شده و قرار است به رقابتی تنگاتنگ با رقبایش بپردازد.

سوزوکی سوئیفت مدل 2024 به یک سیستم هیبریدی متشکل از یک موتور بنزینی و یک ژنراتور استارتر مجهز شده است. موتور سه سیلندر 1.2 لیتری و بنزینی در دورهای پایین گشتاور مناسبی تولید و ژنراتور استارتر نیز به شتاب‌گیری آن کمک می کند. علاوه بر این، وجود ژنراتور برقی باعث می‌شود سیستم توقف-حرکت نیز نرم‌تر کار بکند.

راز آسمان پایتخت

82 اسب بخار نیرو و 112 نیوتن‌متر گشتاور با توجه به وزن زیر یک تن سوزوکی سوئیفت نیرو و گشتاور مناسبی به شمار می‌آیند و شتاب صفر تا صدی برابر با 12.5 ثانیه را برای این سوپرمینی ثبت می‌کنند.

سوزوکی سوئیفت مدل 2024 به یک گیربکس پنج سرعته دستی مجهز شده است که نیروی موتور را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند. قیمت تیپ Ultra از 18699 پوند شروع می‌شود و کلیه تیپ‌ها از آوریل 2024 در بازارهای جهانی قابل خریداری خواهند بود.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز