اسپری آب اون چه کاربردی دارد و برای کدام نوع پوست مناسب است؟

تور لحظه آخری-کاماپرس

پوست صورت به دلیل حساسیت‌ در هر فصل واکنش‌های مختلفی نشان می‌دهد و نیاز به مراقبت پیوسته و درست دارد. حفظ رطوبت پوست یکی از موارد مهمی است که همواره باید به آن توجه شود و برای این مورد باید محصول مناسبی مورد استفاده قرار بگیرد. افراد با به کارگیری اسپری آب اون امکان حفظ رطوبت پوست را در هر فصلی خواهند داشت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار آرایشی و بهداشتی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، وقتی پوست صورت آب خود را از دست می‌دهد، تیره رنگ شده و مشکلاتی برای آن به وجود می‌آید. سردی و گرمی بیش از حد هوا، پاک نکردن آرایش و … از جمله عواملی هستند که به شدت روی کاهش رطوبت پوست صورت و بدن موثر هستند. در چنین شرایطی باید از روش مناسب برای حفظ رطوبت پوست استفاده کرد که بهترین شیوه استفاده از مواد بهداشتی مکمل است. اسپری آب در این خصوص مناسب است و می‌تواند به آبرسانی عمیق و خوب پوستتان کمک کند.

بعضی از افراد تصور می‌کنند با نوشیدن آب کافی در طول روز یا استفاده از آب لوله کشی برای شست و شوی صورت این مورد به راحتی رفع می‌شود و دیگر نیازی به صرف هزینه برای خرید اسپری آب و مواردی این چنینی نیست. اما در واقع اسپری آب با داشتن مواد معدنی مناسب و سازگار با پوست، به صورت عمقی باعث حفظ رطوبت خواهد شد.

خواص اسپری آب

اسپری آب روی پوست باعث ایجاد انقباض در رگ‌های خونی شده و تنظیم دما، حفظ عملکرد و تعادل بدن را به دنبال دارد. معمولا به تمامی افراد با هر نوع پوستی توصیه می‌شود از آبرسانی به پوست خود غافل نشوند تا یک پوست نرمال و طبیعی داشته باشند. اسپری آب فاقد هرگونه روغن، عطر و مواد شیمیایی است و بنابراین استفاده طولانی مدت از آن مشکلی و خطری برای پوست و به طور کلی بدن شما ایجاد نخواهد کرد.

راز آسمان پایتخت

برندهای مختلفی اسپری آب را به بازار عرضه کرده‌اند، اما یکی از برندهای معروف در این خصوص، اون است. برند اون به دلیل تولید محصولات آرایشی و بهداشتی طبیعی و مناسب پوست توانسته نظر افراد زیادی را در سراسر جهان به خود جلب کند. پایه تمامی محصولات تولیدی این برند آب چشمه اون است. در ادامه ویژگی‌های اسپری آب اون بیان خواهد شد؛

اسپری آب مناسب برای انواع پوست

قیمت: 475 هزار تومان

اسپری آب 300 میل اون به دلیل داشتن پی اچ خنثی و املاح معدنی و مواد طبیعی برگرفته از آب چشمه مورد توجه قرار گرفته است. این اسپری علاوه بر آبرسانی، تسکین دهنده و التیام بخش پوست صورت بوده و برای تثبیت آرایش نیز به کار می‌رود. اسپری آب اون برای انواع پوست، حتی پوست حساس، نیز مناسب بوده و باعث کاهش سوزش و قرمزی پس از لایه برداری و اصلاح می‌شود.

اصل این محصول در سایت تیسا پرفیوم عرضه شده و افرادی که مایل به خرید آن هستند، از تخفیف 15 درصدی بهره مند خواهند شد. قیمت این محصول با احتساب تخفیف 475 هزار تومان اعلام شده است.

خرید انواع محصولات آرایشی و بهداشتی از تیسا پرفیوم

افرادی که مایل به خرید اسپری آب اون اصل یا دیگر محصولات مشابه از برندهای معتبر دنیا هستند، کافی است با چند کلیک به وبسایت تیسا پرفیوم مراجعه کنند. این سایت انواع محصولات آرایشی و بهداشتی از برندهای مطرح دنیا را برای کاربران خود موجود کرده است. تمامی محصولات موجود در سایت تیسا با گارانتی به مشتریان عرضه می‌شوند. افرادی که مایل به خرید اسپری آب اون یا دیگر محصولات مشابه هستند اما برای خرید اطلاعات کافی ندارند، می‌توانند از طریق تماس با کارشناسان مجموعه اطلاعات لازم را به دست آورده و سپس خرید داشته باشند. لازم به ذکر است که محصولات در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای مشتریان ارسال خواهد شد.

انتهای پیام

مرتبط با : تیسا پرفیوم
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز