از سقوط قیمتی بیت کوین تا رتبه برتری ایران در استخراج رمزارز!

تورهای مسافرتی لحظه آخر

بیت کوین همچنان در حال از دست دادن دستاوردهای جدید خود است و با کاهش قیمت هزار و 423 دلاری نسبت به روز گذشته، امروز در محدوده 47 هزار و 104 دلاری قرار دارد. با این حال هنوز برخی متخصصان مشهور، رشد قیمتی بیت کوین را امکان پذیر می‌دانند. به گفته پلن‌بی، خالق مدل انباشت به جریان بیت کوین، احتمالا این رمزارز معروف تا انتهای امسال به قیمت 100 هزار دلاری دست پیدا کند!

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، شاید یکی از دلایل کاهش قیمتی بیت کوین، جلب توجه سرمایه‌های جدید به بسترهای معاملات توکن‌های غیرمثلی مانند کاردانو و اولنچ باشد. طرفداری برخی از شرکت‌های پرداختی بزرگ جهان مثل ویزا هم به این شرایط دامنه زده است.

اخیرا شرکت ویزا در مطلبی توکن‌های غیرمثلی را مورد بررسی قرار داده و اعلام کرده که امکان جلب مشارکت کاربران از طریق این فناوری وجود دارد. در این مطلب، فناوری زیرساختی و توانایی‌های این حوزه در جلب مشارکت کاربران بررسی شده‌اند. اخبار بین المللی حاکی از آن است که ویزا در یک اقدام غافلگیرکننده به بازار توکن‌های غیرمثلی هم ورود پیدا کرده است.

راز آسمان پایتخت

استخراج بیت کوین علت اصلی خاموشی‌های کشور!

در حال حاضر مناطق مختلف جهان برای گسترش هر چه بیشتر رمزارزها و استفاده از ظرفیت‌های آن تلاش می‌کنند. ایران هم مانند دیگر کشورها به دنبال استفاده از این بخش است. البته برخی از مردم ایران هم به کارگیری این ظرفیت‌ها پیش دستی کردند و از قیمت یارانه‌ای برق در این امر بهره بردند! اخیرا مصطفی رجبی مشهدی، معاون شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق، اعلام کرده که ایران در بین شش کشور بزرگ استخراج ارزهای دیجیتال قرار دارد. این اقدام در حالی صورت می‌گیرد که بیشتر این استخراج با برق غیرمجاز انجام می‌شود.

به گفته رجبی اگر مراکز غیرمجاز استخراج رمزارزها نبودند قطعا خاموشی‌هایی که در این ادوار به صورت پراکنده اتفاق افتاد، کمتر می‌شد یا شاید اصلا رخ نمی‌داد. وی به این موضوع اشاره کرده که مردم ایران هم امکان تولید رمزارز را دارند منتهی باید از طریق سامان بهین یاب مجوز این کار را دریافت کنند.

اوج آرام
ایده سبز
دادپویان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز