ارزش بازاری شیبا به 2 میلیارد دلار رسید

تورهای مسافرتی لحظه آخر

شیبا اینو از جمله ارزهای پرطرفدار بازار رمزارزها است که طی چند وقت اخیر ارزش بازاری آن جهش قابل توجهی داشته و به مرز 2 میلیارد دلاری رسیده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در حال حاضر نهنگ‌ها مجددا در حال خرید ارز دیجیتال شیبا هستند و سرمایه خود را در این بخش افزایش می‌دهند. طبق آخرین اطلاعات، بیشتر ورود پول شیبا از سمت سرمایه گذاران کوچک اتفاق افتاده و هم اکنون مقدار زیادی شیبا از صرافی‌ها به سمت کیف پول‌ها حرکت کرده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

رشد قیمتی این رمزارز بسیار سریع بوده و همین موضوع باعث شده تا ارزش دارایی نهنگ‌های بازار شیبا افزایش پیدا کند. دارایی نهنگ‌ها به دلیل رشد 25 درصدی شیبا افزایش پیدا کرده و تقریبا خرید چندانی در این بازار اتفاق نیفتاده است. اما آخرین اطلاعات درباره خرید و فروش شیبا در بازار رمزارزها نشان می‌دهد که دیروز یک نهنگ حدود 20 میلیارد توکن شیبا اینو خریداری کرد.

رمزارز شیبا ؛ قصه یک سرگرمی پرسود!

ارز دیجیتال شیبا اینو در آگوست 2020 توسط فردی ناشناس ملقب به «ریوشی» ایجاد شد. این رمزارز از الگوریتم ای آر سی 20 پیروی می‌کند و در واقع یک توکن مبتنی بر اتریوم است. همین ارز دیجیتال به دلیل قیمت ناچیز اولیه، سرمایه گذاران بسیاری را به خود جذب کرد که این عامل هم باعث رشد قیمتی بعدی آن شد. لازم به ذکر است که شیبا اینو در دسته میم کوین‌ها قرار می‌گیرد. یعنی رمزارزهایی که از ابتدا بدون هیچ هدف خاصی و شاید بر مبنای شوخی و سرگرمی ایجاد می‌شوند.

توکن شیبا در ماه می توجه عمده سرمایه گذاران را به خود جلب و طی سه روز 24 درصد افزایش قیمتی پیدا کرد. سپس این رمزارز بعد از لیست شدن در صرافی‌های ارز دیجیتال معروف مانند بایننس، رشد قیمتی قابل ملاحظه‌ای را به ثبت رساند.

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز