قیمت بیت کوین اوایل سال 2022 چقدر خواهد شد؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

طی روز جاری نرخ بیت کوین به مرز 50 هزار و 59 دلاری رسید و نسبت به روز قبل 946 دلار کاهش پیدا کرد. قیمت این رمزارز معروف در پایان سال 2020 تقریبا 21 هزار دلار بود اما اکنون نزدیک به 143 درصد افزایش داشته است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، این روزها قیمت بیت کوین در اوایل سال 2022 بسیار مورد توجه فعالان بازار رمزارزها و سرمایه گذاران است. احسان عاشوری، کارشناس حوزه ارزهای دیجیتال، در گفت و گو با ایسنا عنوان کرده که نه فقط بیت کوین، که دلار هم در تعطیلات سال نوی میلادی نوسان چندانی نخواهند داشت.

البته پنتوشی، از سرمایه گذاران مشهور ارزهای دیجیتال، پیش بینی کرده که خرس‌های بازار تمام تلاش خود را خواهند داشت تا نرخ بیت کوین را به سمت کانال 46 هزار دلاری بکشانند.

راز آسمان پایتخت

اخبار مرتبط را بخوانید:

در حال حاضر چند بیت کوین استخراج شده است؟

به اعتقاد پنتوشی، در حال حاضر خرس‌های بازار آماده حمله هستند تا نرخ بیت کوین را بار دیگر به سمت کانال 46 هزار دلاری ببرند. اما در این سطح سفارش خرید زیادی وجود دارد و از ریزش بیشتر قیمتی جلوگیری می‌کند. در واقع با کاهش امکان استخراج بیت کوین‌های موجود، سفارش خرید برای این رمزارز بالا رفته است.

طبق آمارهای موجود، کمتر از 10 درصد بیت کوین‌های موجود در جهان هنوز به مرحله استخراج نرسیده‌اند. در واقع راشاتودی اعلام کرده که از مجموع 21 میلیون بیت کوین قابل استخراج در جهان، تا به امروز 18 میلیون و 911 هزار و 425 واحد آن به طور کامل استخراج شده است. تا به حال 1.3 میلیون از این تعداد هم در کارگزاری‌های ارزهای مجازی مورد معامله قرار گرفته‌اند. به نظر کارشناسان فعال حوزه ارزهای دیجیتال این مسئله اصلا شوکه کننده نیست و امری طبیعی به نظر می‌رسد.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز