بیت کوین در اولین روز تعطیلات سال نو 50 هزار دلار شد

قیمت بیت کوین روز گذشته در آستانه شروع سال میلادی جدید وارد محدوده 50 هزار دلاری شد. امروز نرخ این رمزارز معروف نسبت به روز گذشته 447 دلار کاهش پیدا کرد و به محدوده 50 هزار و 769 دلاری رسید. دلایل عمده ریزش قیمتی این رمزارز سویه اُمیکرون بود که با کاهش نگرانی‌ها درباره آن، قیمت بیت کوین هم رشد پیدا کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، کاهش نگرانی‌ها درباره نوع جدید ویروس کرونا و آغاز تعطیلات سال میلادی جدید باعث شده تا نرخ بیت کوین ثبات نسبی داشته باشد. طی چند هفته گذشته ترس و تردید پدیده غالب بازار بیت کوین بود. اما بهبود قیمت این رمزارز در چند روز گذشته باعث شد تا این بازار به سمت تعادل حرکت کند. با وقوع این شرایط، میل به عرضه‌های سنگین در بازار بیت کوین کم خواهد شد.

راز آسمان پایتخت

اخبار مرتبط را بخوانید:

صدرنشین بی‌رقیب بازار رمزارزها مشخص شد

بیت کوین از سال 2013 تاکنون صدرنشین بازار رمزارزها است. اطلاعات موجود نشان می‌دهد که این ارز دیجیتال معروف در پایان سال 2021 میلادی نیز همچنان جایگاه خود را در بازار رمزارزها حفظ کرد. با این حال هیچ کارشناس یا تحلیلگر رمزارز نمی‌تواند به طور دقیق درباره آینده قیمتی بیت کوین پیش بینی داشته باشد. تجربه گذشته نوسان قیمتی این ارز دیجیتال به همراه تحلیل داده‌های موجود نشان می‌دهد که ریسک و فرصت رشد برای این رمزارز هر دو کنار هم قرار دارد.

پیش از پایان سال 2021، اغلب تحلیلگران بر این باور بودند که بیت کوین تا قبل از آغاز سال جدید میلادی به مرز 100 هزار دلاری خواهد رسید. اما سقوط یکباره نرخ این ارز دیجیتال انتظارات 100 هزار دلاری شدت آن را از بین برد. اکنون بیشتر تحلیلگران معتقدند که 100 هزار دلاری شدن بیت کوین در ماه‌های ابتدایی سال 2022 هم اتفاق نخواهد افتاد.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز