قیمت 6 میلیون دلاری برای بیت کوین؟!

قیمت بیت کوین در روز جاری نسبت به یک روز قبل 609 دلار بالا رفت و در مرز 49 هزار و 132 دلار قرار گرفت. این رمزارز معروف طی یک هفته اخیر نوسانات قیمتی زیادی داشته، با این حال حمایت سرمایه گذاران و فعالان بزرگ این بازار بار دیگر وضعیت نرخ آن را بهبود بخشیده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، تنها نرخ بیت کوین یک مقدار جزئی افزایش پیدا کرده و هنوز به مرز 50 هزار دلاری نرسیده که برخی از سرمایه گذاران و فعالان از قیمت‌های عجیب و غریب این ارز دیجیتال در آینده سخن گفته‌اند. مایکل سیلور، مدیرعامل مایکرو استراتژی، در مصاحبه با دِ اینفورمیشن، پیش بینی کرده که قیمت این ارز دیجیتال در نهایت به 6 میلیون دلار به ازای هر واحد خواهد رسید. در واقع مایکل سیلور معتقد است که قیمت پادشاه رمزارزها هنوز تا رسیدن به پتانسیل بلندمدت خود فاصله زیادی دارد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

خروج سرمایه از بازار ارزهای دیجیتال اتفاق افتاد

اما برخی از تحلیلگران این پیش بینی‌ها را غیرواقعی و دور از انتظار می‌دانند. حتی عده‌ای از فعالان بازار رمزارزها، جهش قیمتی بیت کوین را در اوایل سال 2022 منتفی اعلام کرده‌اند. در واقع این گروه به این باور رسیدند که هیچ افزایش قیمتی همزمان با کریسمس و پایان سال 2021 برای بیت کوین رخ نخواهد داد.

ضمن اینکه در هفته گذشته صندوق‌های سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال برای اولین بار طی 120 روز اخیر خروج سرمایه داشتند. داده‌ها و اطلاعات موجود نشان می‌دهد که خروج سرمایه در بازار تمام دارایی‌های پرخطر اتفاق افتاده و تنها به بخش ارزهای دیجیتال مربوط نمی‌شود.

کوین دسک در گزارش اخیر خود به این موضوع اشاره داشته که با سقوط قیمت‌ها در بازار ارز دیجیتال، نرخ هفتگی خروج سرمایه از محصولات مربوط به این دارایی‌ها نیز افزایش پیدا کرده است.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز