ارزان ترین تلویزیون و جارو برقی در بازار چند؟

قیمت لوازم خانگی ایرانی و خارجی، در ماه های اخیر رشد قابل توجهی داشته است و همین موضوع موجب شده که مشتریان از محصولات ارزان قیمت بهتر استقبال کنند.

به گزارش کاماپرس، نگاهی به بازار لوازم خانگی حکایت از آن دارد که قیمت محصولات ایرانی در ماه های گذشته بین 30 تا 60 درصد رشد کرده است اما قیمت محصولات خارجی جهش داشته و علت آن هم افزایش نرخ ارز در 4 ماه اخیر است، با توجه به اینکه از ابتدای سال تاکنون نرخ دلار 10 هزار تومان گران شده و از سوی دیگر مشکلاتی هم در واردات لوازم خانگی خارجی وجود داشته است، قیمت این محصولات در بازار سر به فلک می کشد.
اگر در سال های قبل برخی خانوارها توان خرید لوازم خانگی خارجی را نداشتند درحال حاضر بسیاری از خانواده ها نمی توانند محصولات خارجی خریداری کنند.
در این میان گرانی لوازم خانگی، استقبال از ارزانترین ها را افزایش داده است، هم اکنون تلویزیون ال ای دی آکسون XT-2490 که با قیمت 1میلیون و 960 هزار تومان عرضه می شود، یکی از ارزانترین تلویزیون های موجود در بازار است، جاروبرقی سطلی تامیا هم با قیمت 540 هزار تومان، یکی از محصولات ارزان قیمت بازار است.

مطالب مرتبط را بخوانید:

ارزانترین تلویزیون ها

تلویزیون ال ای دی آکسون XT-2490 که با قیمت 1میلیون و 960 هزار تومان عرضه می شود، یکی از ارزانترین تلویزیون های موجود در بازار است، تلویزیون بعدی مدل گلد فینچ 24 اینچ است که 2میلیون و 100 هزار تومان فروخته می شود.
تلویزیون و مانیتور 19 اینچ LED با قیمت 2 میلیون و 200 هزار تومان در اختیار مشتری قرار می گیرد، تلویزیون ال ای دی 24 اینچ آکسون هم 2 میلیون و 200 هزار تومان فروخته می شود.

راز آسمان پایتخت

ارزانترین جاروبرقی ها

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، جاروبرقی سطلی تامیا هم با قیمت 540 هزار تومان، یکی از محصولات ارزان قیمت بازار است. جارو برقی سطلی سیتو مدل بوش با قیمت 595 هزار تومان به فروش می رسد، اما دیگر مدل جاروبرقی ارزان قیمت بازار، جاروبرقی امرسان مدل 2200w p51 است که 700 هزار تومان فروخته می شود پس از آن جارو برقی سطلی اینترنشنال است که با پرداخت 790 هزار تومان در اختیارمشتری قرار می گیرد.

 

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز