ارزان ترین آپارتمان های 60 متری در یافت آباد

ژیوار

یافت‌آباد محله‌ای واقع در جنوب غرب تهران است که بافتی نسبتا قدیمی و ملک‌هایی با سند اوقافی دارد. همین موضوع باعث شده تا قیمت خانه و آپارتمان در یافت‌آباد مناسب‌تر و ارزان‌تر از بسیاری محله‌های دیگر تهران باشد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

در ادامه کاماپرس به بررسی قیمت آپارتمان 60 متری در یافت‌آباد می‌پردازد.

* واحدی 60 متری و نوساز در خیابان حسن زندیه یافت‌آباد با قیمت 1 میلیارد و 530 میلیون تومان برای فروش گذاشته شده است. این خانه که در سال 1400 ساخته شده دارای 1 اتاق خواب است و در طبقه اول ساختمانی 4 طبقه واقع شده است. آپارتمان مذکور فاقد پارکینگ و آسانسور است، اما انباری دارد.

* واحد دیگری در یافت‌آباد با متراژ 60 متر و یک‌خوابه 1 میلیارد و 700 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این خانه که در سال 1387 ساخته شده در طبقه دوم ساختمانی 2طبقه قرار دارد. واحد مورد نظر آسانسور و پارکینگ ندارد، اما دارای انباری است.

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید:

* مورد بعدی در سال 1392 ساخته شده و 2 میلیارد تومان قیمت دارد. این خانه دارای 1 اتاق خواب بوده و خیابان طالقانی محله یافت‌آباد واقع شده است. این واحد در طبقه اول قرار داشته و دارای انباری است. از دیگر نقاط قوت این خانه می‌توان به داشتن آسانسور و نورگیر بودن اشاره کرد.

* 6 روز پیش واحدی 60 متری در یافت آباد با قیمت 2 میلیارد و 300 میلیون تومان آگهی شده است. این خانه در سال 1399 ساخته شده و دارای یک اتاق خواب است. این واحد در طبقه سوم یک ساختمان 5 طبقه مجهز به آسانسور قرار دارد. از دیگر امکانات آپارتمان می‌توان به پارکینگ و انباری اشاره کرد.

* یک خانه 60 متری در میدان الغدیر یافت‌آباد با قیمت 2 میلیارد و 400 میلیون تومان برای فروش گذاشته شده است. این واحد یک‌خوابه در طبقه سوم آپارتمانی ساخته شده در سال 1385 قرار دارد. خانه مورد نظرآسانسور و پارکینگ ندارد.

انتهای پیام

نهال گشت
سبیت
آژانس هرمس 724
تهران آهن
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “ارزان ترین آپارتمان های 60 متری در یافت آباد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز