معرفی ردمی k50 + قیمت گوشی های گیمینگ در بازار

شیائومی، در حال کار روی دو گوشی با شماره مدل‌های L10 و L11A است که دارای اسم‌های رمزی «Matisse» و «Rubens» هستند و احتمال می‌رود همان نسخه‌های گیمینگ سری REDMI K50 باشند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار موبایل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، این دو گوشی با مشخصات فنی قدرتمندتری به بازار می‌آیند از این رو برای بازی مناسب‌تر هستند.

شیائومی Matisse در چین با نام ردمی و در کشورهای دیگر با برند پوکو عرضه می‌شود. احتمال می‌رود این گوشی جدید به تراشه دایمنستی 9 هزار مجهز شوند و همچنین از نمایشگر اولد با نرخ تازه‌سازی 120 یا 144 هرتز یا 144 هرتز با سنسور اثر انگشت، بهره ببرد.

آریاک سفر

ردمی K50 جدید در پنل پشتی یک دوربین چهارگانه با لنز اصلی 64 مگاپیکسلی، اولترا واید 13 مگاپیکسلی، 8 مگاپیکسلی تله ماکرو و 2 مگاپیکسلی عمق خواهد داشت. البته ممکن است یک نسخه نیز با لنز اصلی 108 مگاپیکسلی برای این گوشی عرضه شود.

معرفی جدیدترین گوشی های موبایل:

اسم رمز Rubens فقط مربوط به بازار چین است. این مدل احتمالا نسخه استاندارد ردمی K50 گیمینگ باشد و با تراشه دیمنسیتی ۷۰۰۰ راهی بازار می‌شود. دوربین اصلی آن نیز دارای لنز ۶۴ مگاپیکسلی خواهد بود.

به نظر می‌رسد این گوشی‌ها اواخر سال 2021 به بازار بیاید؛ اما از آنجا که نرم افزار این گوشی‌های جدید در حال توسعه است، این احتمال هم وجود دارند که در زمان مقرر عرضه نشوند. به همین بهانه، شاید بد نباشد نگاهی به گوشی‌های گیمینگ 2021 موجود در بازار ایران، بپردازیم؛ از ارزان‌ترین تا پیشرفته‌ترین آنها!

معرفی جدیدترین گوشی های گیمینگ

پوکو X3 پرو

قیمت: 5 میلیون و 799 هزار تومان

این گوشی، همانطور که از نامش پیداست، مدل پیشرفته پوکو ایکس 3 است که به جای تراشه اسنپ دراگون G732 در آن از اسنپ دراگون 860 استفاده شده است. این تراشه بین دو تا سه برابر از قبلی، سرعت بیشتری دارد و بدین ترتیب، بازی‌های موبایلی را با نرخی نزدیک به 60 فریم بر ثانیه اجرا می‌کند.

این گوشی، یکی از ارزان ترین گوشی های گیمینگ بازار به شمار می‌رود که به راحتی می‌تواند نیاز کاربران را با قیمتی اقتصادی برآورده کند.

شیائومی می 10T

قیمت: 9 میلیون و 640 هزار تومان

این گوشی چینی هم، یکی از اقتصادی ترین گوشی های گیمینگ بازار به شمار می‌رود که باتوجه به قیمت کمتر از 10 میلیون تومانی‌اش، سخت‌افزار قدرتمندی دارد. این گوشی با تراشه اسنپ دراگون 865 و نمایشگر 144 هرتزی است، دارای به یکی از گوشی‌های دارای قدرت پردازش بالا تبدیل شده است. البته روانی محیط شیائومی می 10 تی نیز، مثال‌زدنی است.

سامسونگ گلکسی S20 Fe 5G

قیمت: 12 میلیون و 639 هزار تومان

این مدل از سری اس 20، قیمت ارزان‌تری نسبت به بقیه مدل‌ها دارد و با پردازنده اسنپدراگون 865 و نمایشگر 6.5 اینچی سوپرآمولد با نرخ نوسازی 120 هرتز، گوشی مناسبی برای طرفداران بازی و گیم به شمار می‌رود. نمایشگر این گوشی فول اچ دی است و یک باتری چهار هزار و 500 میلی آمپر ساعتی نیز دارد.

سامسونگ گلکسی اس 21 اولترا

قیمت: 28 میلیون و 890 هزار تومان

اما اگر بخواهیم به گوشی‌های بالای 20 میلیون مخصوص بازی اشاره کنیم؛ S21 سامسونگ در صدر معرفی‌ها قرار می‌گیرد. این گوشی پرچمدار سامسونگ در سال جاری دارای اگزینوس ۲۱۰۰، نمایشگر ۶.۸ اینچی داینامیک آمولد ۲ ایکس با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و قابلیت پشتیبانی از HDR10+ است. همچنین اسپیکرهای استریو قدرتمند AKG و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ وات، می‌تواند نظر بسیاری از گیمرها را جلب کند.

آیفون 13 پرومکس

قیمت: 39 میلیون و 595 هزار تومان

طرفداران برند اپل و آیفون‌های آن نیز می‌توانند از بازی لذت ببرند. این گوشی اکنون جدیدترین و البته گران‌ترین گوشی گیمینگ موجود در بازار است که برای کسانی که محدودیت بودجه ندارند، بهترین گزینه است. در سال‌های گذشته، گیمرها به دلیل نرخ نوسازی پایین گوشی‌های آیفون، آن‌ها را  انتخاب نمی‌کردند، چراکه حتی ارزان‌ترین گوشی گیمینگ اندروید از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد.

اما این آیفون جدید هم نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز در قالب فناوری پروموشن دارد. آیفون ۱۳ پرومکس با داشتن پردازنده A15 بایونیک، نمایشگر ۶.۷ اینچی سوپر رتینا ایکس دی آر اولد و پشتیبانی از HDR10 و Dolby Vision به همراه اسپیکرهای استریو بی‌نظیر و عمر باتری مناسب، طرفداران بازی‌های موبایلی را راضی می‌کند.

به طور کلی، گوشی هایی برای گیمینگ مناسب هستند که یک پردازنده خوب، نرخ نوسازی بالا، نمایشگر وسیع و باتری پرظرفیتی داشته باشد. از این رو؛ گوشی‌های معرفی شده باتوجه به قیمتشان هرکدام می‌توانند موبایل مناسبی برای بازی باشند.

مرتبط با : اپلسامسونگشیائومیمدیاتک
نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز