بعد از گوشی های تاشو ، رول شونده ها به بازار می‌آیند

لست سکند

دنیای فناوری از گذشته تاکنون تغییر و تحولات را بسیاری پشت سر گذاشته است؛ پیش از این نیز گوشی‌های هوشمند تاشو طراحی و عرضه شده بودند اما به نظر می‌رسد گوشی‌های هوشمند با صفحات رول شونده، آینده صنعت فناوری خواهند بود. شنیده‌ها و شایعات حاکی از آن است که علی رغم آن که تایید رسمی‌ صورت نگرفته است، گوشی‌های رولی اوپو تا پایان امسال به بازار عرضه خواهد شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار موبایل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، شرکت اوپو تاکنون در مورد تاریخ عرضه این مدل گوشی‌های هوشمند و جزییات مربوط به آن ساکت بوده و به‌صورت رسمی مطلبی را درباره آن تایید نکرده است، اما در هر حال در دنیای فناوری شایعاتی وجود دارد که این کمپانی تا آخر سال جاری این فناوری را روانه بازار خواهد کرد. ضمنا این محصول در ماه‌های اخیر در یک وبسایت مرتبط با اختراعات ثبت شده است و تصاویر اولیه موجود از آن نشانگر طراحی بسیار زیبا و هوشمندانه آن است.

تاریخ عرضه گوشی رولی اوپو

در مورد تاریخ عرضه این گوشی هوشمند هنوز اطلاعات رسمی در دست نیست، اما بنا بر خبرهای منتشر شده در کشور سازنده آن یعنی چین این گوشی‌های هوشمند تا دسامبر 2021 وارد بازار می‌شوند و این در حالی است که یکی از بلاگرهای معتبر حوزه فناوری مدعی شده است که از این گوشی‌ها تا ماه آینده رونمایی خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

مشخصات مورد انتظار گوشی های اوپو

هرچند مشخصات فنی این گوشی هنوز اعلام نشده است، انتظار می‌رود که این گوشی از پنل نوع OLED استفاده کند و صفحه نمایشگر آن در حالت بسته حدود 6.7 و در حالت باز 8 اینچ باشد. ضمنا گفته می‌شود که این گوشی مجهز به اندروید 12 است و دقت دوربین اصلی آن 50 و دوربین سلفی آن 30 مگاپیکسل است. همچنین این گوشی نیز مانند هوآوی میت ایکس 2 و گلکسی زد 3 از طراحی تاشو به سمت داخل استفاده می‌کند. و نیز این گوشی شارژ خود را از یک باتری 4500 میلی آمپر بر ساعت که دارای شارژ سریع 65 واتی است می‌گیرد.

گفتنی است که انتظار می‌رود که اوپو در این سری از گوشی‌های هوشمند مشکل برآمدگی موجود در بین صفحه نمایش در گوشی‌های تاشو را حل کرده باشد و صفحه‌ای صاف و بدون چروک داشته باشد.

البته این اطلاعات اولیه از این سری گوشی‌های هوشمند رولی، از سوی کمپانی اوپو به صورت رسمی تایید نشده است و برای اطلاع از سایر مشخصات فنی باید کمی بیشتر منتظر بمانیم.

مرتبط با : اوپو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز