سریع ترین گوشی ردمی به زودی عرضه خواهد شد

ردمی اخیرا اعلام کرده است به زودی ردمی نوت 11T با تراشه شش نانومتری مدیاتک عرضه خواهد شد؛ یعنی Redmi Note 11T به سریع ترین گوشی هوشمند این شرکت تبدیل خواهد شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار موبایل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از 91موبایلز، شیائومی پیش از این اعلام کرده بود که گوشی هوشمند جدید Redmi Note 11T 5G در نهم آذر ماه به بازار عرضه می‌شود و برخی ویژگی‌هایش را شرح داده بود. اکنون ردمی به طور رسمی تایید کرده است که در این گوشی از چیپست 6 نانومتری مدیاتک استفاده شده است. کارشناسان می‌گویند این چیپست به احتمال زیاد دایمنسیتی 810 است.

اخبار مرتبط:

برخی معتقدند که این گوشی هوشمند، یک برند جدید از ردمی نوت 11 اصلی است که به تازگی در چین به بازار آمده است. اکنون با انتشار تیزر چیپست این گوشی، این گمانه‌زنی بیشتر تقویت شده است.

آریاک سفر

مشخصات Redmi Note 11T

گرچه این امکان وجود دارد که ردمی نوت 11T، یک برند جدید از نوت یازده باشد اما مشخصاتشان مشابه است. از این رو، شاید بد نباشد به معرفی ردمی نوت 11 بپردازیم؛

این گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۶ اینچی ال‌سی‌دی و فول‌اچ‌دی با نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز است. همچنین از یک باتری پنج هزار میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی بهره برده است.

نوت ۱۱ در انواع مختلفی چون 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه، 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه و 8 گیگابایت رم به همراه 128 گیگابایت حافظه و البته 8 گیگابایت رم به همراه 256 گیگابایت حافظه عرضه شده است که فضای ذخیره‌سازی همگی از طریق کارت حافظه، قابل ارتقاست.

ردمی نوت ۱۱ دارای دوربین دوگانه در پشت است که یک سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و یک سنسور عمق ثانویه ۸ مگاپیکسلی را شامل می‌شود. یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی نیز در جلو این گوشی وجود دارد.

این گوشی از چیپست مدیاتک Dimensity ۸۱۰  نیز بهره برده است که ممکن است آن را در گوشی جدید Redmi Note 11T نیز بیابیم.

مرتبط با : شیائومیمدیاتک
نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز